Gå til innhold

Hvilke serier og filmer vil dere anbefale meg?


Franzeska

Anbefalte innlegg

Jeg ser egentlig ikke så mye på TV. Går litt i perioder. Blitt litt nå i sommer pga hjemme-ferie. Har både Netflix og HBO.

Har dere noen skikkelig bra filmer og serier og anbefale?

Andre serier jeg har sett i sommer og likt godt; Game of thrones, Handmaids tale, Big little lies (sesong 1), After life

Av filmer er det kvalitetsfilmer fremfor kvantitet som gjelder. Her er jeg ganske kresen. Men foretrekker ‘feelgood’, spenning/thrillere og gjerne gode grøssere. Er ikke så glad i bråkete action. Og verste sjanger jeg vet om er ‘action komedie... Sci-fi funker derimot!

Jeg er forøvrig ikke særlig glad i krim.

Tørr dere å anbefale meg noe?🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 timer siden, Franzeska skrev:

Jeg ser egentlig ikke så mye på TV. Går litt i perioder. Blitt litt nå i sommer pga hjemme-ferie. Har både Netflix og HBO.

Har dere noen skikkelig bra filmer og serier og anbefale?

Andre serier jeg har sett i sommer og likt godt; Game of thrones, Handmaids tale, Big little lies (sesong 1), After life

Av filmer er det kvalitetsfilmer fremfor kvantitet som gjelder. Her er jeg ganske kresen. Men foretrekker ‘feelgood’, spenning/thrillere og gjerne gode grøssere. Er ikke så glad i bråkete action. Og verste sjanger jeg vet om er ‘action komedie... Sci-fi funker derimot!

Jeg er forøvrig ikke særlig glad i krim.

Tørr dere å anbefale meg noe?🙈😅

Animal Kingdom -viaplay.

Chernobyl, hbo

Killing Eve, hbo

The good fight, hbo - (+ the good wife, hbo)

Bosch, hbo

The fall, netflix

Marcella, netflix

Bloodline, netflix

True Detective, hbo

How to get away with murder, netflix

Masters of sex, hbo

Stranger things, hbo

Younger, tv2 sumo

Flesh and bone

 

 

Anonymkode: d55af...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homeland! Spennende og godt spilt. Synes ellers i Netflix-seriene at den kvinnelige hovedpersonen ofte er vakker, men spiller ikke særlig bra (eks. Blacklist). Da faller jeg av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...