Gå til innhold

Psykopat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer virkelig på om jeg er kanskje psykopat, eller i hvert fall har trekk fra det. Jeg skal skrive litt om meg selv, og derre kan skrive deres mening.

Jeg som person elsker oppmerksomhet, og jeg kan gjøre hva som helst for å få det. Jeg manipulerer, få folk til å føle dårlig på meg, er flink til å spille offerrollen, og ikke minst er jeg flink til å true folk for å få det jeg vil (hvis du ikke gir meg langvarig innleggelse, tar jeg livet mitt). 

Familien min, som er eneste nettverk jeg har, hater jeg. De elsker meg, men jeg bryr meg ikke særlig mye om dem. Jeg late som om jeg liker dem, bare for å få det jeg vil (penger, mat, osv).

Som person er jeg snill, stille og imøtekommende. Men dette er bare delen av personligheten min som jeg elsker å vise folk til å få det jeg vil (positiv oppmerksomhet, skryt, osv), men egentlig så er jeg ikke snill i det hele tatt. Jeg hater mennesker, og liker derfor helst å være alene.

Dyr har jeg ikke skadet, og kommer heller ikke til å gjøre det. Men jeg har voldtekt fantasier. Og jeg vil presisere at jeg ikke kommer til å faktisk begå voldtekt, det er bare ren fantasi.

Så hva tror dere? Er jeg psykopat?

Anonymkode: 37bfe...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...