GĂ„ til innhold

Jeg som muligens har borderline 😁


BeautifulWorld

Anbefalte innlegg

BeautifulWorld

Jeg velger Ă„ skrive med nick. HĂ„per jeg ikke fĂ„r masse hat kommentarer fra noen bitre anonymbrukere 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

BeautifulWorld
7 minutes ago, BeautifulWorld said:

Jeg velger Ă„ skrive med nick. HĂ„per jeg ikke fĂ„r masse hat kommentarer fra noen bitre anonymbrukere 😁

Lite oppdatering: I gÄr kveld truet jeg nÞdtelefonen med Ä ta livet mitt hvis jeg ikke fikk langvarig innleggelse. Ble hentet av bÄde politiet og ambulanse. Akkurat nÄ er jeg tilbake pÄ DPS. Skal snakke med legen pÄ mandag angÄende langvarig innleggelse.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

AnonymBruker

MÄ kanskje lÊre meg Ä akspetere at livet er vondt og vÊre kronisk deppa/ikke ha det bra inni seg? Er det slik for noen?

Anonymkode: 82c8b...8e4

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

BeautifulWorld
10 minutes ago, AnonymBruker said:

MÄ kanskje lÊre meg Ä akspetere at livet er vondt og vÊre kronisk deppa/ikke ha det bra inni seg? Er det slik for noen?

Anonymkode: 82c8b...8e4

Hvis jeg ikke fĂ„r langvarig innleggelse pĂ„ mandag, sĂ„ mĂ„ jeg bare roe meg litt ned. Jeg har prĂžvd alt. MĂ„ bare som sagt akspetere at livet er vondt đŸ˜„

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, BeautifulWorld skrev:

Jeg velger Ă„ skrive med nick. HĂ„per jeg ikke fĂ„r masse hat kommentarer fra noen bitre anonymbrukere 😁

Takk :- )  

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 timer siden, BeautifulWorld skrev:

Hvis jeg ikke fĂ„r langvarig innleggelse pĂ„ mandag, sĂ„ mĂ„ jeg bare roe meg litt ned. Jeg har prĂžvd alt. MĂ„ bare som sagt akspetere at livet er vondt đŸ˜„

Jeg synes det er rart at du tror det vil fungere godt med en langvarig innleggelse som du har prĂžvd Ă„ true frem. Hvordan reagerer du selv dersom noen prĂžver Ă„ true seg til noe? Synes du det er fornuftig Ă„ gi folk det de truer seg til?

Jeg tror ikke det er faglig forsvarlig med langvarige innleggelser i din situasjon, men om du skulle fÄ tilbud om det, hvordan tror du da de ansatte vil mÞte deg? Hvordan vil det blir for deg Ä vÊre et sted hvor mange av de ansatte mener du ikke burde vÊre?

Anonymkode: 064f0...f6a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

BeautifulWorld
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er rart at du tror det vil fungere godt med en langvarig innleggelse som du har prĂžvd Ă„ true frem. Hvordan reagerer du selv dersom noen prĂžver Ă„ true seg til noe? Synes du det er fornuftig Ă„ gi folk det de truer seg til?

Jeg tror ikke det er faglig forsvarlig med langvarige innleggelser i din situasjon, men om du skulle fÄ tilbud om det, hvordan tror du da de ansatte vil mÞte deg? Hvordan vil det blir for deg Ä vÊre et sted hvor mange av de ansatte mener du ikke burde vÊre?

Anonymkode: 064f0...f6a

Du har et poeng. Og jeg vet helt Êrlig ikke hvordan jeg skal forsvare meg selv. NÄr jeg «truer» i dette tilfelle, sÄ er det akkurat fordi jeg er desperat og fortvilet. Jeg liker egentlig ikke Ä kalle det trusler (men jeg vet at det lett kan tolkes slik). I mine Þyne - og jeg er Êrlig nÄr jeg sier dette - er det mer fortvilelse enn trusler.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...