BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg velger Ă„ skrive med nick. HĂ„per jeg ikke fĂ„r masse hat kommentarer fra noen bitre anonymbrukere đ 2 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2019 7 minutes ago, BeautifulWorld said: Jeg velger Ă„ skrive med nick. HĂ„per jeg ikke fĂ„r masse hat kommentarer fra noen bitre anonymbrukere đ Lite oppdatering: I gĂ„r kveld truet jeg nĂždtelefonen med Ă„ ta livet mitt hvis jeg ikke fikk langvarig innleggelse. Ble hentet av bĂ„de politiet og ambulanse. Akkurat nĂ„ er jeg tilbake pĂ„ DPS. Skal snakke med legen pĂ„ mandag angĂ„ende langvarig innleggelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 MĂ„ kanskje lĂŠre meg Ä akspetere at livet er vondt og vĂŠre kronisk deppa/ikke ha det bra inni seg? Er det slik for noen? Anonymkode: 82c8b...8e4 1 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2019 10 minutes ago, AnonymBruker said: MĂ„ kanskje lĂŠre meg Ä akspetere at livet er vondt og vĂŠre kronisk deppa/ikke ha det bra inni seg? Er det slik for noen? Anonymkode: 82c8b...8e4 Hvis jeg ikke fĂ„r langvarig innleggelse pĂ„ mandag, sĂ„ mĂ„ jeg bare roe meg litt ned. Jeg har prĂžvd alt. MĂ„ bare som sagt akspetere at livet er vondt đ„ 0 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
XbellaX Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 4 timer siden, BeautifulWorld skrev: Jeg velger Ă„ skrive med nick. HĂ„per jeg ikke fĂ„r masse hat kommentarer fra noen bitre anonymbrukere đ Takk :- )    1 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2019 34 minutes ago, XbellaX said: Takk :- )    đâ€ïž 0 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 13 timer siden, BeautifulWorld skrev: Hvis jeg ikke fĂ„r langvarig innleggelse pĂ„ mandag, sĂ„ mĂ„ jeg bare roe meg litt ned. Jeg har prĂžvd alt. MĂ„ bare som sagt akspetere at livet er vondt đ„ Jeg synes det er rart at du tror det vil fungere godt med en langvarig innleggelse som du har prĂžvd Ă„ true frem. Hvordan reagerer du selv dersom noen prĂžver Ă„ true seg til noe? Synes du det er fornuftig Ă„ gi folk det de truer seg til? Jeg tror ikke det er faglig forsvarlig med langvarige innleggelser i din situasjon, men om du skulle fĂ„ tilbud om det, hvordan tror du da de ansatte vil mĂžte deg? Hvordan vil det blir for deg Ă„ vĂŠre et sted hvor mange av de ansatte mener du ikke burde vĂŠre? Anonymkode: 064f0...f6a 0 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
BeautifulWorld Skrevet 20. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er rart at du tror det vil fungere godt med en langvarig innleggelse som du har prĂžvd Ă„ true frem. Hvordan reagerer du selv dersom noen prĂžver Ă„ true seg til noe? Synes du det er fornuftig Ă„ gi folk det de truer seg til? Jeg tror ikke det er faglig forsvarlig med langvarige innleggelser i din situasjon, men om du skulle fĂ„ tilbud om det, hvordan tror du da de ansatte vil mĂžte deg? Hvordan vil det blir for deg Ă„ vĂŠre et sted hvor mange av de ansatte mener du ikke burde vĂŠre? Anonymkode: 064f0...f6a Du har et poeng. Og jeg vet helt ĂŠrlig ikke hvordan jeg skal forsvare meg selv. NĂ„r jeg «truer» i dette tilfelle, sĂ„ er det akkurat fordi jeg er desperat og fortvilet. Jeg liker egentlig ikke Ă„ kalle det trusler (men jeg vet at det lett kan tolkes slik). I mine Ăžyne - og jeg er ĂŠrlig nĂ„r jeg sier dette - er det mer fortvilelse enn trusler. 0 Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.