Gå til innhold

Noe positivt


BeautifulWorld

Anbefalte innlegg

BeautifulWorld

Jeg skal begynne å lese bøker, slik at jeg kan forbedre språket mitt, samt psyken. Jeg har innsett (heldigvis) at det er jeg selv som kan hjelpe meg. Så får vi håpe at ting sakte, men sikkert forbedre seg. Jeg må rett og slett ta en dag av gangen, slik sykepleieren pleier å seie til meg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
24 minutter siden, BeautifulWorld skrev:

Jeg skal begynne å lese bøker, slik at jeg kan forbedre språket mitt, samt psyken. Jeg har innsett (heldigvis) at det er jeg selv som kan hjelpe meg. Så får vi håpe at ting sakte, men sikkert forbedre seg. Jeg må rett og slett ta en dag av gangen, slik sykepleieren pleier å seie til meg 😁

Dette er et bra fremskritt,det er vi som har ansvaret for livet vårt. Lykke til ❤️ 

Ja, ta en dag av gangen og lev i nuet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautifulWorld
34 minutes ago, stjernestøv said:

Dette er et bra fremskritt,det er vi som har ansvaret for livet vårt. Lykke til ❤️ 

Ja, ta en dag av gangen og lev i nuet. 

Tusen takk 😊 Lykke til deg og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautifulWorld

Oppdatering: jeg lånte en sykkel fra DPSen og dro på en sykkeltur. Det var veldig kjekt men slitsomt. Jeg kastet opp på veien tilbake 😞. Men som sagt så var det veldig kjekt, og det ga meg energi og glede. ☺️ Akkurat nå skal jeg ta meg en kald dusj og deretter lese en god bok før jeg legger meg. Må ta en dag av gangen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, BeautifulWorld skrev:

Jeg skal begynne å lese bøker, slik at jeg kan forbedre språket mitt, samt psyken. Jeg har innsett (heldigvis) at det er jeg selv som kan hjelpe meg. Så får vi håpe at ting sakte, men sikkert forbedre seg. Jeg må rett og slett ta en dag av gangen, slik sykepleieren pleier å seie til meg 😁

Veldig bra 🙂 

Anonymkode: 12375...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...