Gå til innhold

Kupton hvilken pasientgruppe liker du best å jobb med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har inntrykk av att du liker å jobbe med Bipolar og EUPF.

 

Hvis du skulle bli superspesialist, hvilken sykdom ville du vært superspesialist i?

Anonymkode: 2ffac...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde likt å jobbe med spiseforstyrrelser 🤔 anoreksi og bulimi hvis jeg hadde vært en psykiater.

 

Anonymkode: 0ec59...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom år har jeg erfart at mange her har en enten/eller-forståelse av det meste. Om jeg nå nevner et par diagnoser vil mange tolke det dit at jeg ikke liker å jobbe med andre diagnoser. Jeg velger derfor å avstå fra å svare på dette.

Når jeg tenker over spørsmålet, er det klart for meg at det også er mange personlige faktorer ved pasienten (andre enn diagnosen) som er av stor betydning.

Bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎07‎.‎2019 den 7.27, kupton skrev:

Gjennom år har jeg erfart at mange her har en enten/eller-forståelse av det meste. Om jeg nå nevner et par diagnoser vil mange tolke det dit at jeg ikke liker å jobbe med andre diagnoser. Jeg velger derfor å avstå fra å svare på dette.

Når jeg tenker over spørsmålet, er det klart for meg at det også er mange personlige faktorer ved pasienten (andre enn diagnosen) som er av stor betydning.

Bli?

 

Det synes jeg var fornuftig valgt svar :) Skriftlig kan ting lett misforstås, det kan vris og vrenges på og det blir dessuten stående her i lang, lang tid tilgjengelig søkbart på hele nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...