Gå til innhold

Vil dere gjøre meg en tjeneste?


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Vil dere være så snille å rapportere alle innleggene mine den siste tiden, sånn at admin får forståelse for at hun må slette alt? 

Alt fra da jeg for første gang åpnet meg om barndommen min og frem til nå? Bare bla litt tilbake så ser dere det. Tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tøffe@

Jeg tror du kan føle deg het trygg. Det er borte alt sammen så langt jeg kan se fra min mobil. 

Jeg tror også jeg si med stor sikkerhet at kombinasjonen av måten de fleste av oss leser på nett og at vi ofte bare klikker mer på historier som vi tror har litt likhetstrekk følsesmessig med vår egen historikk  gjør at du blir ikke gjenkjent i noe særlig grad utover ditt veldig fine Nick og bra skrive stil tror jeg i senere innlegg.

Jeg tror du trygt kan fortsette å skrive og tenke når du føler for å kommunisere med noen anonyme sjelsfrender helt fritt og bundet av også ting du tidligere har gitt uttrykk for. Det blir litt tror jeg som i samtaler med psykiateren hvor man korrigerer og legger til og utfyller og analyserer fordi felles mål er personlig utvikling osv.

Men det kan aldri erstatte eller sammenliknes med et besøk i virkeligheten eller " real life" hos ens fastlege eller psykiaterkontakt tror nå jeg. Men jeg har reservert meg mot nett kommunikasjon og henger her av grunner jeg ikke selv er ordentlig bevisst tror jeg ennå.Jeg må også gå flere runder med meg selv om dette. Ting blir så lett vane. Det er kanskje det.

Vil gjerne få ønske deg av hele mitt hjerte . Alt godt og god bedring med din problematikk.😊

Skriv i vei når du føler du trenger. Du skriver alltid noe som berører synes jeg.

Det er mine tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Tenk ikke på det. Ta vare på deg selv og sørg for tilstrekkelig med god søvn og legeoppfølging. Håper du får en fin dag innimellom i sommer.😊

(Hva folk tenker her på DOL er ikke det viktigste i verden. Folk har så mer enn nok med sitt til å bry seg stort om andre i vår flyktige og stressfylte tid.)

Lykke til.❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...