Gå til innhold

Esmya. Blødd i halvannen måned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. 

Kvinne, 37 år. Ingen barn. I fast forhold. Har tatt esmya i perioder på over to år. Har alltid mistet mensen når jeg har gått på de og de har hjulpet. Også for muskelknutene. Jeg har to stk. Etter en pause på esmya startet jeg opp igjen, og tenkte jeg kom til å miste mensen da også. Det skjedde ikke. 

Jeg har blødd nå daglig i halvannen måned og det ser ikke ut til å gi seg. Det er veldig mye slimtilblandet blod og av og til så er det som om det "glir forbi" tampongen jeg bruker, for det kan komme blod i trusa eller doskålen, selv om jeg har tampong i, og når jeg tar den ut så er det nesten ikke blod på den. Det er veldig slimete. Jeg tok celleprøve som viste at jeg ikke har HPV virus. Men gynekologen snakket om at jeg skal ta en prøve av livmorslimhinnen om det ikke gir seg å blø. 

Jeg må innrømme at jeg er en smule bekymret for om dette er noe kreft. Jeg har time til gynekolog men det er ikke før et godt stykke ut i august. Og synes det er rart at det "glir forbi" tampongen? 

Er det noen som har noen erfaringer? 

Det er og sendt henvsining for vurdere å operere bort de to livmorknutene. 

Anonymkode: 95f9c...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...