Hjelpmeg123 Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Hei. Etter store smerter i nedre del av mage, sjekket jeg meg hos gynekolog og ble "diagnostisert" med en cyste. Gynekologen fortalte meg at denne var sannsynligvis godartet, men at jeg senere i år bør komme på ny innsjekk for bekreftelse. Hun fortalte meg også at smertene ikke skyldes cysten, men kanskje en allergisk reaksjon. Dette synes jeg er merkelig, fordi selv etter gynekologtimen fortsatte smertene i det jeg tror er eggstokken, og jeg er heller ikke påvist noen allergier. Smertene er som dunk. Opplever også menstruasjonssmerter utenom menstruasjonssyklus (uten blødninger). Hva kan disse smertene skyldes? Bør jeg oppsøke gynekolog igjen ettersom de ikke avtar? Dette kan altså på ingen måte være ondartet? Merker også ofte vond lukt fra underlivet - kan være soppinfeksjon, ettersom det er hvitt inni skjeden og jeg opplever svie i dette området. Har blitt påvist soppinfeksjon tidligere, så kan være dette denne gangen også. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449714-godartet-cyste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.