Gå til innhold

Godartet Cyste?


Hjelpmeg123

Anbefalte innlegg

Hjelpmeg123

Hei.

Etter store smerter i nedre del av mage, sjekket jeg meg hos gynekolog og ble "diagnostisert" med en cyste. Gynekologen fortalte meg at denne var sannsynligvis godartet, men at jeg senere i år bør komme på ny innsjekk for bekreftelse. Hun fortalte meg også at smertene ikke skyldes cysten, men kanskje en allergisk reaksjon. Dette synes jeg er merkelig, fordi selv etter gynekologtimen fortsatte smertene i det jeg tror er eggstokken, og jeg er heller ikke påvist noen allergier. Smertene er som dunk. Opplever også menstruasjonssmerter utenom menstruasjonssyklus (uten blødninger). 

Hva kan disse smertene skyldes? Bør jeg oppsøke gynekolog igjen ettersom de ikke avtar? Dette kan altså på ingen måte være ondartet?

Merker også ofte vond lukt fra underlivet - kan være soppinfeksjon, ettersom det er hvitt inni skjeden og jeg opplever svie i dette området. Har blitt påvist soppinfeksjon tidligere, så kan være dette denne gangen også.

 

Takk for svar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...