Gå til innhold

Hvordan skjule alkohol lukt på arbeidstiden ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan kan man skjule alkohol lukt på arbeidstiden ? Jeg kommer ikke til å jobbe med mennesker/ dyr så ta det helt med ro. 

Fikk en ny jobb på et bibliotek. Jeg blir rolig når jeg drikker ( oppfører meg ikke dritt/ flørtete eller noe sånnt) min oppførsel er helt normal. 

Den eneste måten å bli fersket på er at jeg blir tatt i å lukte alkohol så til spørsmålet mitt: 

Hvordan kan jeg fjerne/ dempe alkohol lukten så ingen oppdager det ? 

 

Anonymkode: c838e...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man skjule alkohol lukt på arbeidstiden ? Jeg kommer ikke til å jobbe med mennesker/ dyr så ta det helt med ro. 

Fikk en ny jobb på et bibliotek. Jeg blir rolig når jeg drikker ( oppfører meg ikke dritt/ flørtete eller noe sånnt) min oppførsel er helt normal. 

Den eneste måten å bli fersket på er at jeg blir tatt i å lukte alkohol så til spørsmålet mitt: 

Hvordan kan jeg fjerne/ dempe alkohol lukten så ingen oppdager det ? 

 

Anonymkode: c838e...02e

Man kommer IKKE på jobben påvirket av alkohol, samme hvor man jobber. Og om du tror at det å jobbe på bibliotek ikke er å jobbe med mennesker så tar du skammelig feil. Den eneste måten å kamuflere lukten av alkohol på er ikke å drikke. Hadde en av mine kolleger kommet påvirket på jobb, man merker det gjerne selv om den som drikker ikke tror det, så hadde jeg kontaktet nærmeste leder umiddelbart.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man skjule alkohol lukt på arbeidstiden ? Jeg kommer ikke til å jobbe med mennesker/ dyr så ta det helt med ro. 

Fikk en ny jobb på et bibliotek. Jeg blir rolig når jeg drikker ( oppfører meg ikke dritt/ flørtete eller noe sånnt) min oppførsel er helt normal. 

Den eneste måten å bli fersket på er at jeg blir tatt i å lukte alkohol så til spørsmålet mitt: 

Hvordan kan jeg fjerne/ dempe alkohol lukten så ingen oppdager det ? 

 

Anonymkode: c838e...02e

Du kan ikke forvente at noen gir deg hjelp og råd til å drikke på jobben og skjule det.  Det er ikke normal oppførsel å drikke i smug på jobb.  Drar du inn på do med veska di og drikker?  Slik oppførsel er syk og du trenger hjelp så fort som mulig.

Anonymkode: b6c05...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg får abstinenser hvis jeg ikke drikker, må bare drikke hver dag og er ikke det bedre å heller komme på jobb brisen å bidra med noe enn å sitte på ræva å nave ? Nå har jeg navet nok, føler at det er på tide å komme seg ut i arbeidslivet og bli en del av samfunnet. Dere gjør meg en tjeneste med å gi meg tips. Jeg vil jo bidra med noe, gjøre noe godt for samfunnet. Så ikke døm meg. At jeg drikker ja det er et personlig problem og det plager ingen. Har aldri slått noen løs eller gjort dumme ting i fylla. Alkohol er medisin for meg. Det gjør at jeg klarer å fungere. Uten den er jeg fortapt. 

Anonymkode: c838e...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får abstinenser hvis jeg ikke drikker, må bare drikke hver dag og er ikke det bedre å heller komme på jobb brisen å bidra med noe enn å sitte på ræva å nave ? Nå har jeg navet nok, føler at det er på tide å komme seg ut i arbeidslivet og bli en del av samfunnet. Dere gjør meg en tjeneste med å gi meg tips. Jeg vil jo bidra med noe, gjøre noe godt for samfunnet. Så ikke døm meg. At jeg drikker ja det er et personlig problem og det plager ingen. Har aldri slått noen løs eller gjort dumme ting i fylla. Alkohol er medisin for meg. Det gjør at jeg klarer å fungere. Uten den er jeg fortapt. 

Anonymkode: c838e...02e

Selvfølgelig kan du ikke komme brisen på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får abstinenser hvis jeg ikke drikker, må bare drikke hver dag og er ikke det bedre å heller komme på jobb brisen å bidra med noe enn å sitte på ræva å nave ? Nå har jeg navet nok, føler at det er på tide å komme seg ut i arbeidslivet og bli en del av samfunnet. Dere gjør meg en tjeneste med å gi meg tips. Jeg vil jo bidra med noe, gjøre noe godt for samfunnet. Så ikke døm meg. At jeg drikker ja det er et personlig problem og det plager ingen. Har aldri slått noen løs eller gjort dumme ting i fylla. Alkohol er medisin for meg. Det gjør at jeg klarer å fungere. Uten den er jeg fortapt. 

Anonymkode: c838e...02e

Sorry, men hvis du drikker på jobb så er det bedre å nave.  Hvis du vil bidra med noe så går du til alkoholbehandling først og søker jobb etterpå.  Det er ikke kun ditt personlige problem hvis du drikker på jobb.  Slutt å lure deg selv.  Det handler ikke om å slå noen ned i fylla, men om å møte edru på jobb.  Ta deg tak og  få hjelp til å slutte å drikke.

Anonymkode: b6c05...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjefen min brukte Listerine....

Anonymkode: 18a1a...bf6

Obs, får passe på at jeg ikke blir misforstått jeg da - har både skyllevann og tannbørste og tannkrem som brukes innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 26.7.2019 den 3.07, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man skjule alkohol lukt på arbeidstiden ? Jeg kommer ikke til å jobbe med mennesker/ dyr så ta det helt med ro. 

Fikk en ny jobb på et bibliotek. Jeg blir rolig når jeg drikker ( oppfører meg ikke dritt/ flørtete eller noe sånnt) min oppførsel er helt normal. 

Den eneste måten å bli fersket på er at jeg blir tatt i å lukte alkohol så til spørsmålet mitt: 

Hvordan kan jeg fjerne/ dempe alkohol lukten så ingen oppdager det ? 

 

Anonymkode: c838e...02e

Jeg tror ikke det er mulig å fjerne spritlukt. Det finne nok mer eller mindre dårlige kjerringråd for å dekke over, men så lenge det er alkohol i blodet vil det dunste ut av lungene dine. Det kan merkes på lang avstand av folk som er edru.

Det finnes én riktig ting å gjøre: Du tar jobben, og bruker anledningen til å slutte å drikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, cilie skrev:

Obs, får passe på at jeg ikke blir misforstått jeg da - har både skyllevann og tannbørste og tannkrem som brukes innimellom.

?

Er du ts?

Anonymkode: 1e147...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 26.7.2019 den 3.07, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man skjule alkohol lukt på arbeidstiden ? Jeg kommer ikke til å jobbe med mennesker/ dyr så ta det helt med ro. 

Fikk en ny jobb på et bibliotek. Jeg blir rolig når jeg drikker ( oppfører meg ikke dritt/ flørtete eller noe sånnt) min oppførsel er helt normal. 

Den eneste måten å bli fersket på er at jeg blir tatt i å lukte alkohol så til spørsmålet mitt: 

Hvordan kan jeg fjerne/ dempe alkohol lukten så ingen oppdager det ? 

 

Anonymkode: c838e...02e

Har du hatt problemer med å være uten alkohol lenge?

Anonymkode: b6c05...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt problemer med å være uten alkohol lenge?

Anonymkode: b6c05...e17

4 året som alkoholavhengi

Anonymkode: c838e...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 året som alkoholavhengi

Anonymkode: c838e...02e

Ta jobben og søk hjelp.  Ikke finne på å drikke på jobb.  Da risikerer du å få sparken og skikkelige problemer.

Anonymkode: b6c05...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På 26.7.2019 den 23.03, cilie skrev:

Obs, får passe på at jeg ikke blir misforstått jeg da - har både skyllevann og tannbørste og tannkrem som brukes innimellom.

Haha 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Antabus...

Uansett - få hjelp med dette. Jo lengre du sitter i det klisteret, jo verre blir det å komme ut av det igjen. Søk heller hjelp. Fastlegen din kan henvise til riktig instans. 

Alkoholabstinenser er jævlige, men det er fullt mulig å få hjelp av helsepersonell til å komme igjennom det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...