Gå til innhold

Dere som er alene- beboere...


Gjest Tøffe@

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffe@

Føler dere det av og til som å være en " polfarer" eller" Himmalayaklatrer" eller bare som " en ussel taper i livets karusell".?

Dagboken blir ikke slik:

Middag og oppvask avviklet.

Det er lørdag.

Skjønn musikk på radio. For varmt til de store utskeielser. Kanskje strikke noen runder på en omfangsrik mangefarget- stripet høstgenser.

Innom nav sine jobb sider.

Lese bok litt videre i dag kanskje.

" Kleine mann was nun"  er nå på nattbordet nok en gang.

Snart er det lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tøffe@

Føler dere at dere må eller egentlig bare ønsker å ta flere forholdsregler enn folk flest kanskje gjør. Eks. sklimatter i dusj og bad etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler ikke noe spesielt som aleneboer.  Har ferie nå, og det er siste feriehelg.  Begynner å jobbe på torsdag og til da skal jeg prøve å nyte de siste feriedagene med mine barnebarn.

Anonymkode: 29e32...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Føler dere det av og til som å være en " polfarer" eller" Himmalayaklatrer" eller bare som " en ussel taper i livets karusell".?

En ussel trygdetaper.

Anonymkode: 4df52...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tøffe@
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler ikke noe spesielt som aleneboer.  Har ferie nå, og det er siste feriehelg.  Begynner å jobbe på torsdag og til da skal jeg prøve å nyte de siste feriedagene med mine barnebarn.

Anonymkode: 29e32...619

Går det an å spørre om lønnsnivået i dag eller er det veldig bransjespesifikt og individuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Går det an å spørre om lønnsnivået i dag eller er det veldig bransjespesifikt og individuelt?

Mener du hva jeg har i lønn? Jeg har mer enn dobbelt så mye i årslønn nå enn jeg hadde i 2016.

 

Anonymkode: 29e32...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Alle kan vi bli utsatt for noe. Tar dere bestemte forholdsregler. Gir beskjed til noen om dere reiser bort eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...