Gå til innhold

Fluene er i farta ikveld..


Gjest Tøffe@

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffe@

Det er vel det varme og høy luftfuktighet været som gjør at de kommer frem fra sine gjemme.

Mange hos dere? 

Eller dere har kanskje slik vifte som jeg så så mange kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Tøffe@ skrev:

Det er vel det varme og høy luftfuktighet været som gjør at de kommer frem fra sine gjemme.

Mange hos dere? 

Eller dere har kanskje slik vifte som jeg så så mange kjøpte.

Mange i går, ingen i dag.

Anonymkode: 3d40e...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Nesten overalt nå. Forflytter seg rundt etter menneske -odør kanskje og matlaging. Men de er jo også en del av naturen. Fluene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Jeg har ikke hatt ork til å dusje på en stund. Fluene merker kanskje den ekstra menneske parfyme eller svette stank. Godt man er alene. 

 Tunge tanker velter lett inn. Tror forresten mange mennesker i dag sliter med tilbakevendende depresjoner. Kronikere blir de vel oftest omtalt som. Men det er jo ingen ensartet gruppe det heller. Jeg tror at alt er ikke bare for eldre personer eller mennesker med store helseutfordringer. Alt er ofte så sammensatt og vanskelig.

Men man kan jo ikke ta alle over en kam. Hørte om en eldre person som hadde mye nytte i ny teknologi og ble mere selvstyrt i hverdagen. Ikke noe jeg kunne tenke meg da jeg er engstelig det medfører reduksjon i naturlige sanser vi alle har men for noen nok det rette. Uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Håper dere ikke misforstår meg. Jeg er ingen teknologi -fornekter eller noe. Jeg bare ser at alt passer ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 27.7.2019 den 17.53, Tøffe@ skrev:

Det er vel det varme og høy luftfuktighet været som gjør at de kommer frem fra sine gjemme.

Mange hos dere? 

Eller dere har kanskje slik vifte som jeg så så mange kjøpte.

hos meg har fluene parringsfest og parrer hverrandre. det sier "bizzzouiiiz". det er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...