Gå til innhold

Imovane, styrke/hyppighet.


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nesten slik at jeg får lyst til å sitere en meget fast bidragsyter på DOL: "Vi har alle vårt".

Nei, det er ikke verre.

Motto: "Det kunne vært verre, men det hadde ikke vært noe bedre det heller".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, kupton skrev:

Det er nesten slik at jeg får lyst til å sitere en meget fast bidragsyter på DOL: "Vi har alle vårt".

Nei, det er ikke verre.

Motto: "Det kunne vært verre, men det hadde ikke vært noe bedre det heller".

Ok, nå henger jeg ikke helt med, skjønner hvem du siterer, men.. hva mener du egentlig med det? 🙈. Tror jeg burde skjønt det, men.. Kanskje jeg har fått solstikk.😎.

I forhold til vanedannelse mente jeg, om hyppig bruk av små doser blir sett på som å gi større risiko for avhengighet  enn sjeldnere større doser. 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Villanda skrev:

Ok, nå henger jeg ikke helt med, skjønner hvem du siterer, men.. hva mener du egentlig med det? 🙈. Tror jeg burde skjønt det, men.. Kanskje jeg har fått solstikk.😎.

I forhold til vanedannelse mente jeg, om hyppig bruk av små doser blir sett på som å gi større risiko for avhengighet  enn sjeldnere større doser. 

Du spør om det er verre, han svarer nei det er det ikke.

Anonymkode: a1f5d...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du spør om det er verre, han svarer nei det er det ikke.

Anonymkode: a1f5d...089

Ja, akkurat det forstod jeg. Det var dette sitatet jeg ikke greide tolke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Villanda skrev:

I forhold til vanedannelse mente jeg, om hyppig bruk av små doser blir sett på som å gi større risiko for avhengighet  enn sjeldnere større doser. 

Nei. På dette nivå er det kun en psykologisk avhengighet som evt er aktuell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, kupton skrev:

Det er nesten slik at jeg får lyst til å sitere en meget fast bidragsyter på DOL: "Vi har alle vårt".

Nei, det er ikke verre.

Motto: "Det kunne vært verre, men det hadde ikke vært noe bedre det heller".

 

2 minutter siden, kupton skrev:

Nei. På dette nivå er det kun en psykologisk avhengighet som evt er aktuell 🙂

Ok. Lurer vel egentlig på om de ville skjerpe inn, gi meg sjeldnere resept hvis de visste at jeg de fleste gangene tar bare 1/2 tbl. (det er stort sett nok for innsovning). 

Tror ikke jeg er avhengig. Bare føler jeg fungerer bedre på dagen om jeg har sovet nok. Er tom nå. Har ikke panikk. Tenker jeg venter med å spørre om mer til behandler er tilbake fra ferie, med mindre det blir søvnunderskudd som går mye utover barn eller jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Jeg skal ta det med behandler. Hadde jo bestemt meg for å velge stole på henne. Så hvis hun synes det er for hyppig, så skal det være det 😊. Var jo sliten av å prøve å finne utav ting selv. 😎. Det glemte jeg et øyeblikk. Jeg må tåle det om det blir innstramninger. En måned igjen (hvis ikke ferien blir trukket fra(?)), så har jeg jobbet 100 prosent i 26 uker siden sist jeg var sykemeldt. Da er det litt mindre ille om jeg skulle sove så lite at det påvirker funksjon. Bruker mye mindre Imovane når jeg er sykmeldt, men vil såklart helst være i jobb. 

Skulle nok unngått å slutte på kl 22 og så skulle på jobb kl 07 dagen etter, men sånn er livet.

Blabla.. 🙈

 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, kupton skrev:

Det er nesten slik at jeg får lyst til å sitere en meget fast bidragsyter på DOL: "Vi har alle vårt".

Nei, det er ikke verre.

Motto: "Det kunne vært verre, men det hadde ikke vært noe bedre det heller".

"Alt er ikke så enkelt i dag"

Anonymkode: 513d5...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Alt er ikke så enkelt i dag"

Anonymkode: 513d5...a77

Er ikke dette litt dårlig gjort, overfor vedkommende? Ikke meg, men den som har den skrivestilen.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Nei. På dette nivå er det kun en psykologisk avhengighet som evt er aktuell 🙂

Kanskje ille det óg,  men nå skal jeg se hvordan det blir uten en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2019 den 18.58, kupton skrev:

Nei. På dette nivå er det kun en psykologisk avhengighet som evt er aktuell 🙂

Uff, er nok psykologisk avhengig. Skulle så gjerne hatt den nå. Finner ikke roen.  Må sive snart for å bukke 5 timer. For lite natt til i dag (oga turnus). Hadde jeg ikke skulla noe var det greit, men jobb fra 7 til sikkert ca 15. Så være med barna. Er en bedre mor når jeg er uthvilt. 

Trøtt og urolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...