Gå til innhold

Går det fremdeles an å spørre om et glass vann..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå skriver du mange innlegg som bare er vås. Kan du ikke gå på butikken å kjøpe deg en is heller?

Anonymkode: bc92c...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alt skrevet det på handlelista og når det blir kaldere i været skal jeg ta bussen til byen.

Anonymkode: d8a12...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte mest på drikkekulturen i det norske samfunn. Om den er mye endret.Jeg tenker på alkoholinntak og drikke mønster. Tidligere var en og annen helg tror jeg og et og annet selskap men føler at det er endret. Men det betyr jo ikke at man drikker større kvanta alkohol enn tidligere.

Tror man var flinkere til å drikke bare vann innimellom også i Norge i tidligere tider men har inntrykk av at det er et drikke mønster som vel kom fra mellom Europa er mye borte. Men kanskje tar jeg helt feil.

Jeg blir nå borte jeg og , og ingen behøv er å si noe annet.

"Sim sala bim"😎( for alle som ikke tror på julenissen da)

Anonymkode: d8a12...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere?

Anonymkode: d8a12...a54

Spørre hvem?

Anonymkode: 4d6f3...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå skriver du mange innlegg som bare er vås. Kan du ikke gå på butikken å kjøpe deg en is heller?

Anonymkode: bc92c...fd9

Hadde ikke denne personen bidratt med å lage tråder her, hadde forumet vært dødt. I alle fall dødere og kjedeligere. Så jeg er en av dem som liker at denne personen lager tråder med ulike spørsmål. Jeg synes at mange av temaene hen tar opp kan være interessante, og duke for refleksjon og diskusjon.

Anonymkode: e5c8a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte mest på drikkekulturen i det norske samfunn. Om den er mye endret.Jeg tenker på alkoholinntak og drikke mønster. Tidligere var en og annen helg tror jeg og et og annet selskap men føler at det er endret. Men det betyr jo ikke at man drikker større kvanta alkohol enn tidligere.

Tror man var flinkere til å drikke bare vann innimellom også i Norge i tidligere tider men har inntrykk av at det er et drikke mønster som vel kom fra mellom Europa er mye borte. Men kanskje tar jeg helt feil.

Jeg blir nå borte jeg og , og ingen behøv er å si noe annet.

"Sim sala bim"😎( for alle som ikke tror på julenissen da)

Anonymkode: d8a12...a54

Nei, ikke bli borte. Forumet trenger deg her! Du bidrar mye og kommer mange ganger med interessante problemstillinger.

Anonymkode: e5c8a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for støtte. Kan nok trenge å moderere meg litt. Så vil prøve.😊

Anonymkode: d8a12...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke denne personen bidratt med å lage tråder her, hadde forumet vært dødt. I alle fall dødere og kjedeligere. Så jeg er en av dem som liker at denne personen lager tråder med ulike spørsmål. Jeg synes at mange av temaene hen tar opp kan være interessante, og duke for refleksjon og diskusjon.

Anonymkode: e5c8a...a3c

Det er jeg enig i, jeg synes bare noen av innleggene i kveld ble veldig spammete. 

Anonymkode: bc92c...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så enig. Eneste unnskyldnig jeg har er at angstnivået mitt nå er høyt sammen med svekket helse totalt. Kombiner med denne varmen. Klarte nesten dusje i går kveld da problemer med å stå oppreist. Skal sette inn en stil og sklimatter når jeg har gjort rent. Foreløpig for varmt til " å gjørra noe".

Det er ikke alt som er så lett.

Når det gjelder drikke kultur er det vel kanskje den lokale puben som leder an med kanskje sette frem rikelig med vann og brød.

Husker en venninne og jeg var på pub i England å spiste en slags liten fisk/ ostefondue rett med grovt brød. Jeg vet ikke men vi besøkte denne puben en rekke ganger under oppholdet kun på grunn av denne lille spesielle matretten. Aldri før og aldri siden har jeg spist liknende.Man husker så mangt.

Det er ikke alt som er så lett for noen tror jeg.

Vi bidrar alle med hva vi kan tror jeg.

Trenger selv en pause. Godt det er ferie for vi som er så heldige da.😊

Ønsker alle en fortreffelig fin søndag i dag😊

Anonymkode: d8a12...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes for all del ikke synd på meg. Jeg er av de heldige som i det store og det hele har det bra.

Alle har sitt å stri med i dag tror jeg så dessverre.

Anonymkode: d8a12...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Været ser ut til å bli aldeles nydelig også i dag😊

Når det gjelder det med å be om et glass vann. Husker i ungdommen en slet med angst så var det et glass vann man ble tilbudt av helsepersonell man en sjelden gang oppsøkte. Det er da også en mye bedre angst fordriver ikke sant. Helst noe mer for de fleste kanskje.??? Heldigvis lever jo vi i en noe mer moderne tid i dag. Vi er jo kommet så mye lenger sis det titt og ofte.

Anonymkode: d8a12...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette blir helt " hakk i plata"  men ville bare ønsker dere alle alt godt videre.😊

Anonymkode: d8a12...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...