Gå til innhold

3 verdenskrig ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trur dere at det blir en 3 verdenskrig snart ? Er det bare jeg som over bekymrer meg ? Noen som har noen innspill hær eventuelt fakta opplysninger. Er så redd for at jeg skal miste de jeg er glad i! 

Anonymkode: 2149a...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er nok ikke den eneste tror jeg som er bekymret. Kan man lett bli synes jeg.

Jeg tror man bare driver med tull som vanlig for å tjene mest mulig penger.

Anonymkode: cf645...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trur dere at det blir en 3 verdenskrig snart ? Er det bare jeg som over bekymrer meg ? Noen som har noen innspill hær eventuelt fakta opplysninger. Er så redd for at jeg skal miste de jeg er glad i! 

Anonymkode: 2149a...035

Nei det er ingenting som tyder på en verdenskrig snart, eller at vi som bor i Norge skal oppleve å miste våre nærmeste i krig.  Det er og har vært krig mange steder i verden og slik blir det dessverre videre.

Anonymkode: ff96b...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man blir redd av å se på nyheter, de fremstiller det som fakta og det er løyn. 

Hva da?

Anonymkode: fad26...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva da?

Anonymkode: fad26...8ff

Det meste er bare løyn for å holde folk på lave frekvenser,de vil at folk skal bli redd. Eliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det meste er bare løyn for å holde folk på lave frekvenser,de vil at folk skal bli redd. Eliten. 

Tror jeg også. De ønsker å styre mennesker og verdier til gode for seg selv på bekostning av så mye. Eliten. Det er så mye rart i dag og går verdensøkonomien inn i en depresjon så kan alt skje. Det viser historien.

Anonymkode: cf645...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg også. De ønsker å styre mennesker og verdier til gode for seg selv på bekostning av så mye. Eliten. Det er så mye rart i dag og går verdensøkonomien inn i en depresjon så kan alt skje. Det viser historien.

Anonymkode: cf645...40b

Ja det er for å styre og ha kontroll på mennesker,men det er jo godt at noen av oss ser sannheten og ikke tror på løynene. Eliten kjenner til de universelle lovene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er for å styre og ha kontroll på mennesker,men det er jo godt at noen av oss ser sannheten og ikke tror på løynene. Eliten kjenner til de universelle lovene. 

Hva med den globale oppvarmingen og alle krigene og sultkatastrofene, er de også plantet og regissert av denne såkalte Eliten? Synes nemlig å ha hørt argumentasjon på det. At alt er styrt. Absolutt alt.

Anonymkode: fad26...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med den globale oppvarmingen og alle krigene og sultkatastrofene, er de også plantet og regissert av denne såkalte Eliten? Synes nemlig å ha hørt argumentasjon på det. At alt er styrt. Absolutt alt.

Anonymkode: fad26...8ff

Ja det er sant, de styrer det meste. Men noe er menneskeskapt via våre tanker og følelser,det vi sender ut av det har noe å si. Vi må lære å følge vår intuisjon som dyrene, det var ikke dyr som omkom i tsunamien for de kom seg opp i høyden. Folk som løpte etter hundene sine ble reddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 28.7.2019 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Trur dere at det blir en 3 verdenskrig snart ? Er det bare jeg som over bekymrer meg ? Noen som har noen innspill hær eventuelt fakta opplysninger. Er så redd for at jeg skal miste de jeg er glad i! 

Anonymkode: 2149a...035

Nei, jeg tror ikke det

På 80-tallet var det lett å se hvordan en verdenskrig kunne oppstå, men ikke i dag. Ikke på kort sikt i alle fall. Kina kan utfordre NATO på lengre sikt. Jeg tviler jeg på om metoden deres vil være å sette i gang en stor krig på samme måte som Hitler gjorde, og som USA/Sovjet truet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei, jeg tror ikke det

På 80-tallet var det lett å se hvordan en verdenskrig kunne oppstå, men ikke i dag. Ikke på kort sikt i alle fall. Kina kan utfordre NATO på lengre sikt. Jeg tviler jeg på om metoden deres vil være å sette i gang en stor krig på samme måte som Hitler gjorde, og som USA/Sovjet truet med. 

Nei, metoden deres blir nok forsøk  totalkontroll over verden. De er allerede i gang med å kartlegge og overvåke hver enkelt innbygger i Kina. 

Anonymkode: fad26...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 28.7.2019 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Trur dere at det blir en 3 verdenskrig snart ? Er det bare jeg som over bekymrer meg ? Noen som har noen innspill hær eventuelt fakta opplysninger. Er så redd for at jeg skal miste de jeg er glad i! 

Anonymkode: 2149a...035

https://www.theweek.co.uk/92967/are-we-heading-towards-world-war-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt forsinker i kaos og eliten flykter til et sikker sted. Vi som er ikke rik, kan se hvordan vi klarer oss. Jeg syns det ble mye med villje gjort. Det kan ikke vare en tilfelle feks. massrflukt av afrikanere og klimaendringer. Jeg håper at det kommer ikke til det verste. 

Anonymkode: d96bb...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...