Gå til innhold

Er dette helt normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å veksle veldig i selvtillit? 

Anonymkode: 58829...541

Det er ganske vanlig, men om det er normal vet jeg ikke.  De som har bipolar lidelse opplever ytterpunktene.

Anonymkode: df3ec...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er blitt veldig redd for å skrive med nicket mitt nå, så skriver mest som anonym. Dette fordi det ikke skal feste seg mer dritt til "meg" enn det allerede har 😅. Og for at folk ikke skal være forutinntatte og svare meg på bakgrunn av sin forutinntatthet.

Av og til skriver jeg likevel med nick hvis jeg i øyeblikket har selvtillit nok til det. Etterpå kan jeg dog angre på det fordi jeg synes at det jeg har skrevet virker dumt. Det føles nok tryggest for meg å skrive som ab. Jeg er på en måte mer beskyttet da. 😉

Anonymkode: 58829...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er blitt veldig redd for å skrive med nicket mitt nå, så skriver mest som anonym. Dette fordi det ikke skal feste seg mer dritt til "meg" enn det allerede har 😅. Og for at folk ikke skal være forutinntatte og svare meg på bakgrunn av sin forutinntatthet.

Av og til skriver jeg likevel med nick hvis jeg i øyeblikket har selvtillit nok til det. Etterpå kan jeg dog angre på det fordi jeg synes at det jeg har skrevet virker dumt. Det føles nok tryggest for meg å skrive som ab. Jeg er på en måte mer beskyttet da. 😉

Anonymkode: 58829...541

Er det ikke bedre å våge å stå inne for det som skrives? Særlig mtp at du har et stort behov for å stille spm og vil vel da ha best mulig svar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, cilie skrev:

Er det ikke bedre å våge å stå inne for det som skrives? Særlig mtp at du har et stort behov for å stille spm og vil vel da ha best mulig svar? 

Jo, du sier noe der. Men siden selvtilliten varierer så veldig, så har jeg noen ganger problemer med å skrive med nick. Og jeg har sett at en kan få mange gode svar selv om en skriver som ab. 😉

Anonymkode: 58829...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en stabil selvtillit regnes som en såkalt egostyrke - dvs noe positivt.

Vekslende selvtillit er ofte forbundet med psykisk sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, kupton skrev:

Å ha en stabil selvtillit regnes som en såkalt egostyrke - dvs noe positivt.

Vekslende selvtillit er ofte forbundet med psykisk sykdom.

Ja, jeg har psykisk sykdom.

Synes du (og andre) at det er lett å forstå hvilket nick jeg bruker til vanlig, selv om jeg her skriver som ab?

Noen ab er lette å kjenne igjen, derfor lurer jeg på om noen kjenner igjen "meg".

Anonymkode: 58829...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har psykisk sykdom.

Synes du (og andre) at det er lett å forstå hvilket nick jeg bruker til vanlig, selv om jeg her skriver som ab?

Noen ab er lette å kjenne igjen, derfor lurer jeg på om noen kjenner igjen "meg".

Anonymkode: 58829...541

Ja, surr 

Anonymkode: 695e6...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, surr 

Anonymkode: 695e6...a86

😅

Anonymkode: 58829...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, surr 

Anonymkode: 695e6...a86

Du er vel BW? 😁

Anonymkode: 58829...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, kupton skrev:

Å ha en stabil selvtillit regnes som en såkalt egostyrke - dvs noe positivt.

Vekslende selvtillit er ofte forbundet med psykisk sykdom.

Kan du beskrive for meg hva stabil selvtillit er for noe. Jeg har hatt problemer med depresjon og liten selvtillit.

Anonymkode: df3ec...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ulempen ved å skrive som ab er at jeg ser mange andre ab med lignende problemstillinger som meg selv, og da blir jeg redd for at folk skal tro at det er jeg som har skrevet ting. Sykt, for folk bryr seg jo egentlig ikke. Det er bare jeg som er i overkant rar, hehe

 

Anonymkode: 58829...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...