Gå til innhold

Droner langs strendene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flere som reagerer når du oppdager en drone mens du ligger lettkledd på stranden? Enkelte kan ha godt kamera. 

Anonymkode: b25be...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som reagerer når du oppdager en drone mens du ligger lettkledd på stranden? Enkelte kan ha godt kamera. 

Anonymkode: b25be...efc

Det har jeg ikke opplevd, men ser helt klart en del utfordringer med drone-bruk, blant annet det du skisserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som reagerer når du oppdager en drone mens du ligger lettkledd på stranden? Enkelte kan ha godt kamera. 

Anonymkode: b25be...efc

Hadde ikke brydd meg nevneverdig. Jeg hadde regnet med at dronen ikke hadde filmet noe annet enn det som uansett var åpenbart for alle andre på stranda. 

Anonymkode: 77209...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle vårt i dag.

Anonymkode: fd5b5...997

Hva i all verden er vitsen med å repetere variasjoner av den setningen i annen hver tråd??????

Anonymkode: a7f6b...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva i all verden er vitsen med å repetere variasjoner av den setningen i annen hver tråd??????

Anonymkode: a7f6b...d25

Stått opp på det gale benet i dag?

Anonymkode: 627be...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Det er ting man ikke kan godta. Disse dronene  forstyrrer vel også fuglelivet. Burde forbys annet enn spesielle sted. Mener jeg.

Disse enfrasene tror jeg det er personer som bare tuller fra Å til Å. En ung person med en t shorte  påskrevet " jeg hjelper deg fra Å til Å" stod og greiet med sin mobil når jeg ventet på bussen her om dagen. Jeg tror det er mennesker som utnytter sånne forum på en innfløkt måte som har store datakunnskap. Jeg byttet umiddelbart kode når jeg kom hjem. Det er hackere overalt i dag. Påfallende var det at han skulle ikke med bussen bare spankulerte videre når han så jeg var obs og skrudde av min mobil. Jeg har også sett advarsler i reklamefeltene for nettopp dette at noen kan stjele det lille du har ved å delta i sånne forum. Alle liker ikke alle meninger og ytringer. Kan også være personrr som " ønsker deg av banen" tror jeg selv om jeg har ingen livsarvinger så ingen spesielle hensyn å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tøffe@ skrev:

Disse enfrasene tror jeg det er personer som bare tuller fra Å til Å. En ung person med en t shorte  påskrevet " jeg hjelper deg fra Å til Å" stod og greiet med sin mobil når jeg ventet på bussen her om dagen. Jeg tror det er mennesker som utnytter sånne forum på en innfløkt måte som har store datakunnskap. Jeg byttet umiddelbart kode når jeg kom hjem. Det er hackere overalt i dag. Påfallende var det at han skulle ikke med bussen bare spankulerte videre når han så jeg var obs og skrudde av min mobil. Jeg har også sett advarsler i reklamefeltene for nettopp dette at noen kan stjele det lille du har ved å delta i sånne forum. Alle liker ikke alle meninger og ytringer. Kan også være personrr som " ønsker deg av banen" tror jeg selv om jeg har ingen livsarvinger så ingen spesielle hensyn å ta.

A til Å eller Å til Å? Det høres ut som ungdommer som har sommerjobb med å veilede turister?

Jeg tviler på at du kan bli bestjålet ved å delta på DOL og / eller passere noen som tukler med mobilen. Det advares mot å legge ut for mange konkrete opplysninger på åpne nettsider under fullt navn, f.eks. Facebook, fordi noen kan plyndre huset ditt mens du har fortalt hele verden at du er på tre ukers ferie. Du trenger ikke være redd for å bli bestjålet eller "ryddet av banen" fordi du skriver anonymt her. Det er mer sannsynlig at noen ser deg taste koden til bankkortet og lurer det fra deg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tøffe@

Takk for gode tips. Allikevel underlig at han ikke skulle med bussen, men fikk sannsynlig ny beskjed fra jobben.

Er alltid så påpasselig jeg bare kan i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som reagerer når du oppdager en drone mens du ligger lettkledd på stranden? Enkelte kan ha godt kamera. 

Anonymkode: b25be...efc

Nei, men jeg har hatt en drone over egen veranda mens jeg lå og solte meg. Jeg likte det IKKE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Tja, jeg hadde vel ikke brydde meg så veldig personlig - har ikke noe særlig å skjule. Men jeg er ikke så voldsomt glad i overvåking, særlig ikke det at mobilen "vet" hvor jeg er, hvilke butikker jeg er i nærheten av, hva jeg har søkt på og dermed får reklame for. Synes egentlig det er mer ubehagelig enn droner på stranda.

Husker for mange år siden at jeg så på googla maps over huset mitt (foto). Det stod en rød bil utenfor, og jeg fant ut at det bildet måtte ha blitt tatt en dag jeg hadde besøk av ei venninne med rød bil. Godt det ikke var en hemmelig elsker 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Kayia skrev:

Nei, men jeg har hatt en drone over egen veranda mens jeg lå og solte meg. Jeg likte det IKKE. 

Det er vel ikke tillatt, ikke hvis den var nære innpå i alle fall - kast en ball på den. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
22 minutter siden, DRONE1 skrev:

Det er droner over alt i dag.

Droner er nok bra, Obama fikk jo fredsprisen for å ha brukt 10 ganger mer droner enn forgjengeren.

 

Anonymkode: 3d1f0...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...