Gå til innhold

Jeg trekker meg tilbake for n, te gang.


Gjest Tøffe@

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffe@

Nytter ikke for andre å skrive noe fra eller til. Jeg må legge dette på hylla iallefall for god og lang stund.  Alt er ikke bra for en.

Som dere sikkert selv forstår " det er ikke alt som er i orden".

Fortsatt god sommer og lykke til videre i all deres ferd. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tøffe@

Beklager samtidig alle feil fra A til Å. Min eneste unnskyldning er helsa og at det blir ofte ikke tid og ressurser til alt for de aller fleste tror jeg. All mulig lykke til videre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tøffe@ skrev:

Nytter ikke for andre å skrive noe fra eller til. Jeg må legge dette på hylla iallefall for god og lang stund.  Alt er ikke bra for en.

Som dere sikkert selv forstår " det er ikke alt som er i orden".

Fortsatt god sommer og lykke til videre i all deres ferd. 😊

God sommer, @tøffe@! Håper du kommer deg litt ut og i sjøen! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Beklager samtidig alle feil fra A til Å. Min eneste unnskyldning er helsa og at det blir ofte ikke tid og ressurser til alt for de aller fleste tror jeg. All mulig lykke til videre😊

Skjønner at du sliter men synes du virker som en god og snill person :)

Ønsker deg lykke til videre og god bedring 😊

Anonymkode: 9aaaa...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
13 timer siden, Tøffe@ skrev:

Nytter ikke for andre å skrive noe fra eller til. Jeg må legge dette på hylla iallefall for god og lang stund.  Alt er ikke bra for en.

Som dere sikkert selv forstår " det er ikke alt som er i orden".

Fortsatt god sommer og lykke til videre i all deres ferd. 😊

Ha en fin sommer videre snille deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Tusen takk for alle tanker😊

Jeg må se å komme meg til legen og ikke bare snakke om det.

Alle har sitt ansvar i dag for å ikke havne i avhengighet. Men jeg tror jeg vil få tilsendt skjema for uførepensjon  da det er et stort dilemma for meg at helsa ikke blir noe bedre heller værre. Bare umulig for meg nå å konkurrere på arbeidsmarkedet når man ikke orker eller klarer den skapte ting snart lenger. Må finne ut mer nøyaktig hvor jeg " er i livet" . Medisiner er viktig oppleves som men det kan bli for mye. Pilleindustrien står bak mye tror jeg både positivt og negativt.

Vi har alle vårt ansvar i dag.❤

Jeg vil tenke på dere også. Alt godt videre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Fooorferdelig varmt i kveld også synes jeg selv om sola er gått og lagt seg.😴😴😴😴😴

Helt uuuuhuholdelig. Var ikke så varmt i denne leiligheten før om åra som jeg husker.Men så mange som har det mye værre tror jeg så dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Jeg fikk jo nå i siste fase av livet nyss om at mine foreldre kanskje ikke var biologiske foreldre selv om intet fantes noe sted av arkiv eller annet enn min svært syke far.

Jeg hadde nok stilt opp mer for biologiske foreldre jeg også. Men barn hadde jeg aldri gjort forskjell på. Betydningen er en helt kulturell greie tror jeg..

Jeg har jo hatt det opp i ymtråder.  Derfor disse sluttord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Fooorferdelig varmt i kveld også synes jeg selv om sola er gått og lagt seg.😴😴😴😴😴

Helt uuuuhuholdelig. Var ikke så varmt i denne leiligheten før om åra som jeg husker.Men så mange som har det mye værre tror jeg så dessverre.

Der blir kjøligere, forhåpentligvis regn, i morgen.

Anonymkode: dbfa5...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Så godt å høre. Kanskje jeg endelig får krefter og sisu nok til å gjøre noe av hva jeg har satt meg fore. Først og fremst spørre om ny time hos fastlege for medisingjennomgang  og avklaring. Kanskje i morgen tirsdag blir det bedre. Været betyr enormt for oss alle tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tøffe@
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der blir kjøligere, forhåpentligvis regn, i morgen.

Anonymkode: dbfa5...68e

Er det noen som er "mer på hugget " i saken om klima og miljø enn alle mediene egentlig? Syntes mange av dem fikk urettferdig massiv kritikk i går dagsnytt atten og politisk kvarter. Man retter mye baker for smed i den klimadebatten istenfor å gå til kildene nemlig fn reporter og datagrunnlag . Men underlig er det at bil liksom dyrkes nesten av alle. Det kollektiv e må lide.De ressurssvake må lide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Det hadde ikke skadet med litt kildekritikk iblandet selv om også jeg forstår at der er " ting der ikke nytter å hamre imot".

>slutt<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...