Gå til innhold

Hvorfor bytte nick?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AlleGodeBrukernavnErTatt
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med disse brukerne her på dol som hele tiden bytter nick? 

Anonymkode: 8183b...af1

Vet ikke jeg men de burde skamme seg, for alle gode brukernavn er tatt som følge av dette ! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AlleGodeBrukernavnErTatt said:

Vet ikke jeg men de burde skamme seg, for alle gode brukernavn er tatt som følge av dette ! ;) 

DRONE2 er fortsatt ledig, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlleGodeBrukernavnErTatt
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med disse brukerne her på dol som hele tiden bytter nick? 

Anonymkode: 8183b...af1

Jeg hadde brukernavn SMLR før, med liten L, men jeg ble rapportert inn ev an bruker som mente navnet mitt var for likt hans, så den kontoen ble bannet for amdinsa var enige visst. Dermed måtte jeg lage en ny konto og passe på at det ikke var noen likhet mellom mitt og noen andres brukernavn på hele DOL plattformen, det var litt av en jobb, men er viktig å følge reglene så da la jeg ned innsatsen som skulle til og fant et nick som skilte seg ut. Men det er min historie, hva som er andre folks begrunnelse for å bytte brukernavn vet jeg ikke

Og neida bebreider ikke personen som rapporterte meg til admins, han er tilgitt ;) jeg savner han jeg , han var en god gutt totalt sett, men det blir offtopic  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...