Gjest elina777 Skrevet 29. juli 2019 Del Skrevet 29. juli 2019 Og klar for jobb. Skal snakke med en fyr om en halvtime som lovte hjelpe meg skaffe jobb, broren hans eier en restaurant. Og om det faller ut i sanden så får jeg snart time til en jobbspesialist! Så dette året blir det jobb på denne uføretrygdede tøtta! Det starter med at jeg lot være å ta kveldsdosen med litium, ble psykotisk og tvangsinnlagt og satt på 20 mg zyprexa. Da den ble trappet ned til 15 mg ble formen min dødsgod og det har holdt seg på 5 mg. Snart er jeg nede i 2,5 mg og så null. jeg er redd da vil formen dale. På zyprexa har jeg ikke lenger problemer med fornemmelser av hjernemassen Herregud jeg kunne kuttet ut alle medisiner og levd på 5 mg zyprexa og vært i full jobb! Men den er vektøkende selv om jeg nå ikke spiser masse hver dag, sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 29. juli 2019 Del Skrevet 29. juli 2019 1 time siden, Surrehuggu skrev: Håper du gjør denne nedtrappingen i samråd med legen din, og at du blir fulgt opp med kontrolltimer? Synes du virker litt vel gira nå... Det er etter avtale med sykehuset. Jobben på restauranten tror jeg gikk til helvete. Han ville ha sex og jeg måtte si stopp 5448 ganger før han ga seg og liksom var helt knust over at jeg var vanskelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Nå er vel effekten ute, våknet av en stemme i hodet og fikk enorm angst da jeg følte nærværet av flere ånder. Måtte ta en sobril jeg heldigvis hadde. Men sovnet igjen til slutt og bra form da jeg våknet. Klar for jobbspesialisten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 11 minutter siden, elina777 skrev: Nå er vel effekten ute, våknet av en stemme i hodet og fikk enorm angst da jeg følte nærværet av flere ånder. Måtte ta en sobril jeg heldigvis hadde. Men sovnet igjen til slutt og bra form da jeg våknet. Klar for jobbspesialisten! Spørs om det er så lurt å slutte å ta zyprexa da når du blir dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Spørs om det er så lurt å slutte å ta zyprexa da når du blir dårlig. Har ikke sluttet, men trappet ned fra 20 mg til 5, og idag og imorgen blir det 2,5 SÅ har jeg sluttet. Kan ikke ta zyprexa først grunnet 40 kg vektøkning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 2 minutter siden, elina777 skrev: Har ikke sluttet, men trappet ned fra 20 mg til 5, og idag og imorgen blir det 2,5 SÅ har jeg sluttet. Kan ikke ta zyprexa først grunnet 40 kg vektøkning Få noe annet ap da. Har du prøvd latuda? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Få noe annet ap da. Har du prøvd latuda? Går på abilify maintena og det er eneste AP jeg tåler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Går på abilify maintena og det er eneste AP jeg tåler Ok. Da er det jo ikke mer å velge i da,men synd at du blir redd. Åndene er ikke farlige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Latuda prøvde jeg ikke for da hadde jeg fått tardive dyskinesier og de vil uansett bare gi det som kan gis som injeksjon 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Hun jeg bor med kan også føle åndene i blant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 14 minutter siden, elina777 skrev: Latuda prøvde jeg ikke for da hadde jeg fått tardive dyskinesier og de vil uansett bare gi det som kan gis som injeksjon Ja det er vel det beste med injeksjon for deg, håper abilify vil hjelpe deg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er vel det beste med injeksjon for deg, håper abilify vil hjelpe deg da. Abilify hjelper jo ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Men det er en åndelig portal i stua mi sier ei som bodde her før fått husrens før men de er tilbake så kanskje abilify hjelper og det virkelig er ånder her når flere sier der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Men det er en åndelig portal i stua mi sier ei som bodde her før fått husrens før men de er tilbake så kanskje abilify hjelper og det virkelig er ånder her når flere sier der Det var en portal der vi bodde i tre år,tok jeg bilder kom det masse orber på bildet. Når flere sier det er det nok sant,men ap pleier å stenge igjen for sånt. Hjelper zyprexa på det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Det var en portal der vi bodde i tre år,tok jeg bilder kom det masse orber på bildet. Når flere sier det er det nok sant,men ap pleier å stenge igjen for sånt. Hjelper zyprexa på det da? Vet ikke, bruker det svært sjelden, men det hjelper på fornemmelsene med hjernen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Vet ikke, bruker det svært sjelden, men det hjelper på fornemmelsene med hjernen OK. Håper du kan ta det ved behov da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.