Gå til innhold

Har dere tro på dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ren svindel. Styr unna slike sider på nett fordi de vil bare ha penger.

Anonymkode: f5175...70d

Ok. Da bestiller jeg ikke. Har jo prøvd før med slankepiller, det virket ikke. Men jeg er litt naiv og tror på det som står der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svindel.

Anonymkode: 2ee7b...61e

Ok. Bestiller ikke da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Da bestiller jeg ikke. Har jo prøvd før med slankepiller, det virket ikke. Men jeg er litt naiv og tror på det som står der. 

Mulig du er litt naiv når det gjelder alternative ting, som sjelekontrakter, også?

Anonymkode: 2ee7b...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
32 minutter siden, frosken skrev:

Dette er svindel. 

Ok. Jeg har så lett for å tro på det som står,men skal ikke bestille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig du er litt naiv når det gjelder alternative ting, som sjelekontrakter, også?

Anonymkode: 2ee7b...61e

Jeg vet ikke, men jeg tror ofte på det jeg leser. Det gir gjenklag inni meg og da tror jeg det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kommer ikke inn der uten abonnement. Men de kommer ikke så veldig godt ut her:
https://filternyheter.no/stor-oversikt-disse-nettavisene-bor-du-vaere-pa-vakt-mot/

Når det er sagt - det stemmer at biene har fått dårligere livsvilkår. Men jeg ville ikke brukt denne kilden som sannhetsvitne om årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Man kommer ikke inn der uten abonnement. Men de kommer ikke så veldig godt ut her:
https://filternyheter.no/stor-oversikt-disse-nettavisene-bor-du-vaere-pa-vakt-mot/

Når det er sagt - det stemmer at biene har fått dårligere livsvilkår. Men jeg ville ikke brukt denne kilden som sannhetsvitne om årsaken.

Jeg kom inn og abonerer ikke på det. Uff ja, vi må passe på biene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Norgesavisen er ingen seriøs "avis".

https://filternyheter.no/stor-oversikt-disse-nettavisene-bor-du-vaere-pa-vakt-mot/

Norgesavisen.no

Usynlig eier/redaktør: På nettsidene finnes det ingen opplysninger om hvem som står bak, eier eller drifter Norgesavisen.no.

Oppdiktede opplysninger: En av nettstedets mest leste saker er fortsatt skrønen om at en MI5-agent på dødsleiet skal ha tilstått å ha drept prinsesse Diana. Norgesavisen har også publisert udokumenterte påstander om «chemtrails», vaksiner og norsk barnevern, i tillegg til oppdiktede historier, som at det er inngått en «hemmelig avtale om overtakelse av Europa»mellom EU og arabiske land.

Anonyme artikkelforfattere: Mange av tekstene er bare signert «Redaksjonen», mens noen er undertegnet med navn som Morten Løke, Øyvin Sørlie, Snorre Sturlason eller Dan Odfjell.

Lenker til useriøse nettsteder: Nettstedet har henvist leserne sine til nettsteder som YourNewsWire, Disclose TV og andre  velkjente arnesteder for virale, oppdiktede «nyheter». 

Anonymkode: 2ee7b...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Norgesavisen er ingen seriøs "avis".

https://filternyheter.no/stor-oversikt-disse-nettavisene-bor-du-vaere-pa-vakt-mot/

Norgesavisen.no

Usynlig eier/redaktør: På nettsidene finnes det ingen opplysninger om hvem som står bak, eier eller drifter Norgesavisen.no.

Oppdiktede opplysninger: En av nettstedets mest leste saker er fortsatt skrønen om at en MI5-agent på dødsleiet skal ha tilstått å ha drept prinsesse Diana. Norgesavisen har også publisert udokumenterte påstander om «chemtrails», vaksiner og norsk barnevern, i tillegg til oppdiktede historier, som at det er inngått en «hemmelig avtale om overtakelse av Europa»mellom EU og arabiske land.

Anonyme artikkelforfattere: Mange av tekstene er bare signert «Redaksjonen», mens noen er undertegnet med navn som Morten Løke, Øyvin Sørlie, Snorre Sturlason eller Dan Odfjell.

Lenker til useriøse nettsteder: Nettstedet har henvist leserne sine til nettsteder som YourNewsWire, Disclose TV og andre  velkjente arnesteder for virale, oppdiktede «nyheter». 

Anonymkode: 2ee7b...61e

Ok. Takk for opplysningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...