Gå til innhold

Til den med flyskrekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Skal fly på søndag. Kommer sikkert til å kollidere med et annet fly. 🤣. Neida, er så og si kvitt min flyskrekk. Driver litt selcmedisinering da. Beylis i kaffien på flyplassen,  og ei miniflaske vin før innflygning. Men det går greit uten om jeg skal kjøre. 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Villanda skrev:

Takk! Skal fly på søndag. Kommer sikkert til å kollidere med et annet fly. 🤣. Neida, er så og si kvitt min flyskrekk. Driver litt selcmedisinering da. Beylis i kaffien på flyplassen,  og ei miniflaske vin før innflygning. Men det går greit uten om jeg skal kjøre. 

Er ikke det såpass små mengder alkohol St det kan regnes som placeboeffekt?

Anonymkode: 8f532...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det såpass små mengder alkohol St det kan regnes som placeboeffekt?

Anonymkode: 8f532...ace

Vet ikke. Drikker sjelden, og sjelden mer enn én enhet. Tåler vanligvis lite alkohol. Man skal uansett ikke kimse av placeboeffekten. Det går greit å fly helt uten noe nå, men det har liksom blitt vane, ikke som jeg er avhengig av, men som kos. 

Tok sikkert nærmest overdose med valium eller sovemedisin, blanda med alkohol, en gang, på fly. I panikk for at flyet skulle styrte. Så dobbelt og spydde på veninda som satt på siden av meg.  Husker ikke hvordan jeg kom av flyet. Det er mange mange år siden, men husker jeg bare satt på gulvet mens de andre tok bagasjen av bagasjebåndet.

Men dette er mange mange år siden.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Et under at det går an i grunnen. At flygeledere rundt om i verden har så god kontroll på trafikken at ingen krasjer med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lider av en litt annen type 🛫skrekk..., jeg får voldsom angst for å ikke finne frem inne på flyplassen, og i neste uke skal jeg reise til et sted i Norge med kun en flyvning PR dag fra Gardermoen så tipper det ligger litt bortgjemt langt unna 🙄 skyldes nok mye at jeg flyr lite og enda sjeldnere jeg flyr alene - flere år siden sist 😳🙊 Usikket på om jeg får det til. Lurt litt prøve sobril før jeg kommer dit, siden jeg har mulighet til det på grunn av flytog/flybuss innover. Ville det være en god ide å ta en liten dose sobril? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FjellOgDalar

Sobril kan funke det, bare man ikke tar så mye at kjangsen for å rote seg bort øker. Jeg gjorde det en gang, før jeg var særlig vant til sånne medisiner. Hadde fått noe Sobril av en venninne jeg trodde var 10mg, men så var det visst 15mg. Dermed ble det 30mg - mot 20mg som hadde fungert fint. "Kan FjellOgDalar vennligst henvende seg til gate X takk!"  Pinlig da, men jeg ler godt av det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...