Gå til innhold

Vurdert skilsmisse lenge, men økonomi og samvittighet stopper meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har mistet følelsene og praktisk vanskelig å gå. Hvor fant du din indre styrke i et så tungt valg. Det vil berøre så mange.. Men jeg trenger også å være lykkelig. Hilsen trist dame i et langt ekteskap. 

Anonymkode: 41b5a...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har mistet følelsene og praktisk vanskelig å gå. Hvor fant du din indre styrke i et så tungt valg. Det vil berøre så mange.. Men jeg trenger også å være lykkelig. Hilsen trist dame i et langt ekteskap. 

Anonymkode: 41b5a...f1b

Her var det mannen som tok initiativet til skilsmissen, men det hadde vel strengt tatt ligget i kortene en stund. Vi hadde to barn i førskolealder og egentlig var det en ganske grei alder for de skjønte ikke så voldsomt mye av det hele, tror kanskje det hadde vært verre om de hadde vært 10 år eldre.

Selvfølgelig var det tungt innimellom, men jeg kan med hånden på hjertet si at det tok ikke lang tid før jeg kunne si at så lykkelig som jeg var da hadde jeg ikke vært på mange år. :) Det går seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 31.7.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Har mistet følelsene og praktisk vanskelig å gå. Hvor fant du din indre styrke i et så tungt valg. Det vil berøre så mange.. Men jeg trenger også å være lykkelig. Hilsen trist dame i et langt ekteskap. 

Anonymkode: 41b5a...f1b

Jeg husker hvor vondt det var da min samboer gjennom 16 år ville ut av forholdet. Det tok sin tid å stable seg på beina igjen. Jeg opplevde glede, motgang, tristhet, og oppturer som en berg og dalbane etter bruddet. Jeg var og Så bekymret om jeg skulle klare meg. Men måtte nødt å hoppe i det. Det gikk seg til 

Jeg var svært sint på han etter bruddet. Tok vel 3 år før bitterheten min hadde lagt seg helt. Nå unner jeg ham det beste i livet og håper at han er lykkelig. Han er far til mine barn og dermed så vil han alltid være en del av mitt liv. 

Han fant kjærligheten på nytt raskt. Jeg opplevde det å finne kjærligheten på nytt som mer vanskelig. Og det var veldig vanskelig for meg også. Jeg og barna reiste en del i verden og fikk oppleve mye. Det ga meg styrke. . Men nå har jeg funnet en som jeg håper på et livslangt forhold med. Men glemmer aldri hvordan jeg følte jeg seilet i berg og dalbane i den perioden av livet. 

Anonymkode: c2fb7...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...