Gå til innhold

Opplever du medisinmangel nå om dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sist gang fikk jeg utlevert så jeg hadde for en stund men jeg gruer for neste gang jeg må på apoteket for at situasjonen er annerledes for "mine medisiner."

Har dere opplevet problemer?

Anonymkode: b0659...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gruer for dagen jeg igjen må av sted for å " forsvare mitt behov for disse medisinene" . Spesielt fordi jeg akkurat nå om dagen føler det ville vært nærmeste umulig uten. Heldigvis er de på blå resept unntatt kolesterol tablettene.

Anonymkode: b0659...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gruer for dagen jeg igjen må av sted for å " forsvare mitt behov for disse medisinene" .

Det blir neppe nødvendig.

Anonymkode: 4f5fb...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hører så mye forferdelige greier om folk som ikke får medisinene som de trenger. Kanskje ikke sånne historier? Bare fantasi fra kreative journalister som aldri stilles ansvalig.

Anonymkode: b0659...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke sanne historier mente jeg å skrive. Så ble det sånne.

Men det er for kostbart med nettbruk.Så nå er det for alvor over for min del.

Anonymkode: b0659...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hører så mye forferdelige greier om folk som ikke får medisinene som de trenger. Kanskje ikke sånne historier? Bare fantasi fra kreative journalister som aldri stilles ansvalig.

Anonymkode: b0659...0b9

Pressen skal alltid overdrive.

Anonymkode: 4f5fb...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingen fare for dem som har store konsern i ryggen når erstatningsutbetalingene  skal gjøres for " toooort og svie" gjennom et langt liv og injurier og usaklige oppsigelser. Man spekulerer i det kanskje. Merkelig rettsikkerhet. Rart ingen reagerer om det er slik historikken er. Bare merkelig. De tjener for mye penger kanskje.

Men selv staten svikter på det området har jeg lest. Ved utbetalinger av erstatninger. Men det er vel bare pressen som overdriver.

Hvis ikke det ligger krimonalitet og eller juks bak bak da. At de som kan gå pressen i sømmene svikter sin rolle. Man kan bare spekulere i hvorfor folk holder seg med media i det hele tatt og attpåtil skal betale skatt for det.

Som alltid de svakeste det går ut over.

Enkelte har for flust tror jeg.

Over og ut.😊

Anonymkode: b0659...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke du trenger å bekymre deg.  Ja, det er mangel på noen medisiner, men hvis du leser artiklene om dette grundig, står det ofte at Norge har klart å skaffe erstatning for de viktige medisinene.  Dvs. at de er laget av en annen produsent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke. Jeg hørte et intervju  mef en av legene tror i legemiddelverket ellrr helsediektoratet som jobbet med å lage løsninger og han hørtes veldig bekymret ut på meg og det hørtes veldig kompliserte utfordringer ut som som du sier et lite land.

Vi tenker jo alle vårt i dag.

Anonymkode: b0659...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...