Gå til innhold

Er det mulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mulig jeg er litt på viddene akkurat nå, men en person her inne hevder at energier kan overføres, og at hun kan innstille seg på en person og motta dennes energier. Det er mange som skriver her om ting som jeg like gjerne kunne ha skrevet. Problemstillingene er ofte lik mine, men det er likevel ikke jeg som har skrevet om dem. Er det derfor en viss mulighet for at noen peiler seg inn på meg og overfører mine energier til seg selv, for så å skrive om dem? 

For meg nå er det 80% sjanse for at dette umulig kan stemme. Men 20% er åpen for at det KAN være mulig... Kan noen hjelpe meg med argumentasjon for at det skal bli 100% usannsynlig? Jeg vil bli kvitt de 20% som gjør meg redd for at dette kan stemme. 

Anonymkode: fdbdb...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er litt på viddene akkurat nå, men en person her inne hevder at energier kan overføres, og at hun kan innstille seg på en person og motta dennes energier. Det er mange som skriver her om ting som jeg like gjerne kunne ha skrevet. Problemstillingene er ofte lik mine, men det er likevel ikke jeg som har skrevet om dem. Er det derfor en viss mulighet for at noen peiler seg inn på meg og overfører mine energier til seg selv, for så å skrive om dem? 

Nei, det er ikke mulig. 

Anonymkode: cd6e1...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er litt på viddene akkurat nå, men en person her inne hevder at energier kan overføres, og at hun kan innstille seg på en person og motta dennes energier. Det er mange som skriver her om ting som jeg like gjerne kunne ha skrevet. Problemstillingene er ofte lik mine, men det er likevel ikke jeg som har skrevet om dem. Er det derfor en viss mulighet for at noen peiler seg inn på meg og overfører mine energier til seg selv, for så å skrive om dem? 

For meg nå er det 80% sjanse for at dette umulig kan stemme. Men 20% er åpen for at det KAN være mulig... Kan noen hjelpe meg med argumentasjon for at det skal bli 100% usannsynlig? Jeg vil bli kvitt de 20% som gjør meg redd for at dette kan stemme. 

Anonymkode: fdbdb...21c

Nå surrer dere like mye begge to. Nei, hun kan ikke peile seg inn på deg og skrive ned det du tenker og føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå surrer dere like mye begge to. Nei, hun kan ikke peile seg inn på deg og skrive ned det du tenker og føler.

Takk, Lillemus. Jeg tror jo egentlig ikke det selv heller, men måtte bare "lufte" tanken siden det var en bitteliten tvil der. Kan bli litt påvirket av ting jeg leser av og til. Men kjenner jo at jeg blir beroliget av de svarene jeg har fått, og nå er det for meg 100% sikkert at slike ting ikke er mulig. :)

Anonymkode: fdbdb...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...