AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 Mulig jeg er litt på viddene akkurat nå, men en person her inne hevder at energier kan overføres, og at hun kan innstille seg på en person og motta dennes energier. Det er mange som skriver her om ting som jeg like gjerne kunne ha skrevet. Problemstillingene er ofte lik mine, men det er likevel ikke jeg som har skrevet om dem. Er det derfor en viss mulighet for at noen peiler seg inn på meg og overfører mine energier til seg selv, for så å skrive om dem? For meg nå er det 80% sjanse for at dette umulig kan stemme. Men 20% er åpen for at det KAN være mulig... Kan noen hjelpe meg med argumentasjon for at det skal bli 100% usannsynlig? Jeg vil bli kvitt de 20% som gjør meg redd for at dette kan stemme. Anonymkode: fdbdb...21c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er litt på viddene akkurat nå, men en person her inne hevder at energier kan overføres, og at hun kan innstille seg på en person og motta dennes energier. Det er mange som skriver her om ting som jeg like gjerne kunne ha skrevet. Problemstillingene er ofte lik mine, men det er likevel ikke jeg som har skrevet om dem. Er det derfor en viss mulighet for at noen peiler seg inn på meg og overfører mine energier til seg selv, for så å skrive om dem? Nei, det er ikke mulig. Anonymkode: cd6e1...45e 2 Siter
Lillemus Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er litt på viddene akkurat nå, men en person her inne hevder at energier kan overføres, og at hun kan innstille seg på en person og motta dennes energier. Det er mange som skriver her om ting som jeg like gjerne kunne ha skrevet. Problemstillingene er ofte lik mine, men det er likevel ikke jeg som har skrevet om dem. Er det derfor en viss mulighet for at noen peiler seg inn på meg og overfører mine energier til seg selv, for så å skrive om dem? For meg nå er det 80% sjanse for at dette umulig kan stemme. Men 20% er åpen for at det KAN være mulig... Kan noen hjelpe meg med argumentasjon for at det skal bli 100% usannsynlig? Jeg vil bli kvitt de 20% som gjør meg redd for at dette kan stemme. Anonymkode: fdbdb...21c Nå surrer dere like mye begge to. Nei, hun kan ikke peile seg inn på deg og skrive ned det du tenker og føler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 3 minutter siden, Lillemus skrev: Nå surrer dere like mye begge to. Nei, hun kan ikke peile seg inn på deg og skrive ned det du tenker og føler. Takk, Lillemus. Jeg tror jo egentlig ikke det selv heller, men måtte bare "lufte" tanken siden det var en bitteliten tvil der. Kan bli litt påvirket av ting jeg leser av og til. Men kjenner jo at jeg blir beroliget av de svarene jeg har fått, og nå er det for meg 100% sikkert at slike ting ikke er mulig. Anonymkode: fdbdb...21c 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.