Gå til innhold

Gravid på pstav


Mallepalle

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt pstav siden oktober etter å ha blitt gravid på p piller 3 ganger. Blødde ganske ofte frem til mai. I juni fikk jeg ømme bryster, ingen blødninger osv. For 3 uker siden fikk jeg en kjempeblødning. Sa faktisk til samboeren at det minnet om en spontanabort. Noen dager etterpå tok jeg en graviditetstest. Denne ble positiv. Gikk til legen og tok urinprøve der også, denne var negativ. Legen sa da at jeg ikke er gravid. Har tatt tester ca annenhver dag etter dette. Nesten alle har vært svakt positive. Digital var negativ. Kan jeg ha hatt en sa? Vet ikke om jeg burde ta kontakt med legen igjen, føler meg jo teit om det ikke er noe.. Men svakt positive tester i 2.5 uke er jo ikke normalt.. Hva tenker dere? Må vel ihvertfall ha vært gravid for å få sånne streker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...