Gå til innhold

Ringte spådame, angrer veldig. Kan noen berolige meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig fortvilet fordi jeg ringte en spådame på magic cirkle. no. Er veldig fortvilet fordi jeg angrer på at jeg ringte. Hun sa ikke akkurat noe jeg ville høre. Noen som har erfaring med å ringe sånt? Hvordan gikk det? Kan jeg bare glemme det? Hun sa jo ting som jeg følte stemte, men de er vel bare gode til å snakke for seg?

Anonymkode: da126...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kan berolige deg med at det å ringe spådame-telefon er bare dumt siden det er ren svindel! Du må ikke tru på noke av det dei seier! 

Anonymkode: e2b3b...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang  ringte jeg en spådame som fortalte meg at jeg kommer til å ende opp med å ta mitt eget liv ( sleit jo psykisk på den tiden)… 

Hun ga meg en dato og et klokkeslett. Jeg trodde selfølgelig på henne, men det viste seg at det bare var tull. Jeg sitter hær og skriver på doll i dag. Jeg er fortsatt i live og ting har blitt mye bedre. 

Anonymkode: a3167...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en dokumentar jeg så for en stund siden så snakket de om cold reading. Det kan være verdt å google. Nedenfor er det kort forklart.

Cold reading er teknikker som blir brukt blant annet av påstått synske, svindlere og illusjonister for å gi inntrykk av at de har, eller på mystisk vis får, detaljerte og private kunnskaper om en ukjent person de møter, om hendelser som har berørt personen eller om historier fra vedkommendes fortid.

Anonymkode: 15e6c...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri gjort det selv men lest historier i avisen om mennesker som er endt i uføre fordi de ikke har klart å slutte i tide.

Selv føler jeg bare at jeg " hører hjemme på jorda" og dermed ikke i målgruppe for den type ting.

Anonymkode: 3efb9...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har ringt før? Erfaringer?

Anonymkode: da126...a97

Jeg har ikke ringt selv, men vet om ei som for mange år siden ringte spådame og maste så voldsomt at spådama til slutt slengte på røret! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.8.2019 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fortvilet fordi jeg ringte en spådame på magic cirkle. no. Er veldig fortvilet fordi jeg angrer på at jeg ringte. Hun sa ikke akkurat noe jeg ville høre. Noen som har erfaring med å ringe sånt? Hvordan gikk det? Kan jeg bare glemme det? Hun sa jo ting som jeg følte stemte, men de er vel bare gode til å snakke for seg?

Anonymkode: da126...a97

Ja jeg har snakket med spådamer.  Selvfølgelig kan du bare glemme det.  Det er ikke noe man husker i evigheter.  De sier alle ting som kan stemme og de kan ikke alltid si det en vil høre.  Jeg ser ikke bort fra at noen av dem har evner til å lese mennesker på en annen måte enn mange andre, men jeg legger ikke for mye i det. 

Anonymkode: eb20c...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.8.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Jeg kan berolige deg med at det å ringe spådame-telefon er bare dumt siden det er ren svindel! Du må ikke tru på noke av det dei seier! 

Anonymkode: e2b3b...920

Enig. Jeg kontaktet også spådame via nettet en gang. Det viste seg at hun sa det samme til alle. 

Anonymkode: 032cc...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.8.2019 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har snakket med spådamer.  Selvfølgelig kan du bare glemme det.  Det er ikke noe man husker i evigheter.  De sier alle ting som kan stemme og de kan ikke alltid si det en vil høre.  Jeg ser ikke bort fra at noen av dem har evner til å lese mennesker på en annen måte enn mange andre, men jeg legger ikke for mye i det. 

Anonymkode: eb20c...c07

Sa da er det stort sett tull og generelle spådommer? Stemte det på deg?

Anonymkode: da126...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa da er det stort sett tull og generelle spådommer? Stemte det på deg?

Anonymkode: da126...a97

Det er ikke nødvendigvis tull, men det er farlig å ta det for bokstavelig.  Ja noe stemte, men mye stemte ikke.  Dette var mer for gøy for meg enn alvor, men som jeg har sagt så ser jeg ikke bort i fra at noen spådamer har en innsikt i menneskelig sinn som ikke alle har.  Mange av dem har ikke peiling på hva de holder på med.

Anonymkode: eb20c...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en tulletråd?

Anonymkode: 72777...9a5

Nei.

Anonymkode: da126...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...