Gå til innhold

Trump vil betale for at Asap skal ut av fengsel men lar tredje verden sulte…


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

https://www.dagbladet.no/kjendis/tilbyr-seg-a-betale-asap-rockys-kausjon---henges-ut-pa-twitter/71417396

 

 

hva i helvete har Trump med Asap Rocky, en småkriminell rapper som er arrestert i Sverige for å banke opp en hvithudet afganer? jeg er sikkerpå, at Trump vil betaleham ut, kun for å få flere stemmer til pressidentvalget i 2020. hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/tilbyr-seg-a-betale-asap-rockys-kausjon---henges-ut-pa-twitter/71417396

 

 

hva i helvete har Trump med Asap Rocky, en småkriminell rapper som er arrestert i Sverige for å banke opp en hvithudet afganer? jeg er sikkerpå, at Trump vil betaleham ut, kun for å få flere stemmer til pressidentvalget i 2020. hva tenker dere?

Jeg tenker omtrent det samme som deg: Trump ønsker å sanke stemmer blant fargede. 

Jeg tviler på at Trump selv faktisk tror han kan kjøpe fri ASAP eller har en intensjon om å gjøre det. Det er bare en måte å ta en posisjon.

51VubwL8PcL._SX329_BO1,204,203,200_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke Trumps skyld av tredje verden sulter. 

Anonymkode: f550b...9ef

det var ikke det jeg mente, men jeg mente at han kunne heller ha satset på å gi penger til 3dje verden og rent vann, istedenfor så bygger han mur og betaler rappere utav fengsel… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...