Gå til innhold

Mobbing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Minner fra min egen skoleværdag når jeg ser på nyhetene i kveld.

Jeg ble mobbetog lurer på hvor mange som bruker dol som har blitt mobbet.

Anonymkode: c5e38...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også blitt mobbet. Ble mobbet fra 1.klasse og ut videregående. 21 år siden jeg gikk ut av vgs, flyttet til et annet sted og mobbingen tok slutt, men sliter fortsatt med vonde minner og ekstremt dårlig selvtillit. Mobbing er det verste som fins, skulle ønske det ikke fantes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Catlady78 skrev:

Jeg har også blitt mobbet. Ble mobbet fra 1.klasse og ut videregående. 21 år siden jeg gikk ut av vgs, flyttet til et annet sted og mobbingen tok slutt, men sliter fortsatt med vonde minner og ekstremt dårlig selvtillit. Mobbing er det verste som fins, skulle ønske det ikke fantes. 

Jeg ble mobbet fra 1 -9klasse og sliter også med ekstremt dårlig seltillit.

Anonymkode: c5e38...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble mobbet fra 1 -9klasse og sliter også med ekstremt dårlig seltillit.

Anonymkode: c5e38...bba

Huff :( De jævla mobberne skulle bare visst hvor mye de har ødelagt. Og vi er mange i samme båt, altfor mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Catlady78 skrev:

Huff :( De jævla mobberne skulle bare visst hvor mye de har ødelagt. Og vi er mange i samme båt, altfor mange. 

Alle som har sliter psykisk har blitt mobbet tror jeg.

Anonymkode: 93a04...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som har sliter psykisk har blitt mobbet tror jeg.

Anonymkode: 93a04...a20

Det tror ikke jeg. 

Anonymkode: 610e8...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som har sliter psykisk har blitt mobbet tror jeg.

Anonymkode: 93a04...a20

Mange har nok det, men ikke alle. Jeg kjenner folk som sliter som aldri har blitt mobbet. Jeg sliter med sterk sosial angst og depresjon, men hadde nok ikke slitt like mye om jeg aldri hadde blitt mobbet. Så sammenheng har det for mange selv om det ikke gjelder alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

I tillegg et det jo ikke bare ytre årsaker til psykiske lidelser, men også biologiske/organiske årsaker. Veldig uheldig for dem som har opplevd og opplever begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...