Gå til innhold

Savnet 12 åring..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leser om en 12 år gammel gutt, som forsvant fra hjemmet sitt på mandag. Tror det var rundt 3 dager siden de har hørt fra han. Han ringte barnevernet for 3 dager siden. Etter det var ingen hørt fra han. Noen som har hørt om denne saken? Utrolig ubehagelig at et barn kan forsvinne på denne måten. De mener at han frivillig har forsvunnet av egen vilje. 

Anonymkode: 12ab0...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han er nok i gode hender hos barnevernet og at det er derfor ikke saken har så stor oppmerksomhet i mediene

Anonymkode: 4fbb2...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok i gode hender hos barnevernet og at det er derfor ikke saken har så stor oppmerksomhet i mediene

Anonymkode: 4fbb2...c58

Håper det. Saken har ikke noe særlig oppmerksomhet hos media. Men hvorfor står det ingenting om han er i god behold? 

 

Anonymkode: 12ab0...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mener at han frivillig har forsvunnet av egen vilje. 

Han har rømt fra en institusjon, og det er ikke første gangen.

Anonymkode: 27e28...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har rømt fra en institusjon, og det er ikke første gangen.

Anonymkode: 27e28...ad6

Ok. Jeg trodde at han hadde rømt hjemmefra. Jeg håper på at de har funnet han. Vet du årsaken til at han var på en institusjon? 

 

Anonymkode: 12ab0...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg trodde at han hadde rømt hjemmefra. Jeg håper på at de har funnet han. Vet du årsaken til at han var på en institusjon? 

 

Anonymkode: 12ab0...6d3

Nei

Anonymkode: 27e28...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 27e28...ad6

Ok. Media har ikke skrevet mer om dette så regner med at han må være i trygge hender hos barnevern da. 

Anonymkode: 12ab0...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...