Gå til innhold

Feriebudsjett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg reiste rundt i Spania i to uker i juli.  Jeg reiste alene og overnattet i guesthouses foruten tre netter hvor jeg besøkte venner.  Jeg brukte ca. 1000 kr. om dagen og da er alt av mat, drikke, overnattinger, inngangsbilletter til museum og konserter,  tog og buss inkludert. Flybilletter er utenom og det jeg handlet som er hovedsaklig en jobbveske av skinn, et lite veske og øredobber.

Dette var det jeg hadde satt opp på forhånd så jeg er fornøyd.

Anonymkode: 6fde6...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiste rundt i Spania i to uker i juli.  Jeg reiste alene og overnattet i guesthouses foruten tre netter hvor jeg besøkte venner.  Jeg brukte ca. 1000 kr. om dagen og da er alt av mat, drikke, overnattinger, inngangsbilletter til museum og konserter,  tog og buss inkludert. Flybilletter er utenom og det jeg handlet som er hovedsaklig en jobbveske av skinn, et lite veske og øredobber.

Dette var det jeg hadde satt opp på forhånd så jeg er fornøyd.

Anonymkode: 6fde6...713

Brukte du kredittkort?

Anonymkode: 1e1c6...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig.  Er ikke det vanlig i ferier?

Anonymkode: 6fde6...713

Aner ikke, drar aldri på ferie.

Anonymkode: 1e1c6...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiste rundt i Spania i to uker i juli.  Jeg reiste alene og overnattet i guesthouses foruten tre netter hvor jeg besøkte venner.  Jeg brukte ca. 1000 kr. om dagen og da er alt av mat, drikke, overnattinger, inngangsbilletter til museum og konserter,  tog og buss inkludert. Flybilletter er utenom og det jeg handlet som er hovedsaklig en jobbveske av skinn, et lite veske og øredobber.

Dette var det jeg hadde satt opp på forhånd så jeg er fornøyd.

Anonymkode: 6fde6...713

Høres ut som et normalt forbruk på en ferie av den typen. Pengene flyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiste rundt i Spania i to uker i juli.  Jeg reiste alene og overnattet i guesthouses foruten tre netter hvor jeg besøkte venner.  Jeg brukte ca. 1000 kr. om dagen og da er alt av mat, drikke, overnattinger, inngangsbilletter til museum og konserter,  tog og buss inkludert. Flybilletter er utenom og det jeg handlet som er hovedsaklig en jobbveske av skinn, et lite veske og øredobber.

Dette var det jeg hadde satt opp på forhånd så jeg er fornøyd.

Anonymkode: 6fde6...713

Imponerende, du har fått til mye for pengene syns jeg! Hos oss har det fort gått 1000 pr dag pr hode i tillegg til overnatting og reiseutgifter underveis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukte du kredittkort?

Anonymkode: 1e1c6...e93

Jeg bruker alltid kredittkort på ferier og så har jeg med vanlig bankkort som reservekort. Det er det tryggeste hvis noe skulle skje. Vanligvis betaler jeg da kredittkortet når regningen kommer.

Synes Ts har fått mye for pengene. Kunne ønske jeg var like flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg bruker alltid kredittkort på ferier og så har jeg med vanlig bankkort som reservekort. Det er det tryggeste hvis noe skulle skje. Vanligvis betaler jeg da kredittkortet når regningen kommer.

Synes Ts har fått mye for pengene. Kunne ønske jeg var like flink.

Jeg har to kredittkort og tre debetkort (i forskjellige banker).  Jeg har alltid minst tre kort med meg når jeg reiser alene for som du sier ting kan skje, og jeg har opplevd det mer enn engang.  Hvis det er flere sammen kan man hjelpe hverandre.  Jeg fikk restskatt som jeg må betale i august og september så denne gangen kommer jeg til å dele opp regningen for kredittkortet.

Jeg sparte ikke særlig ved meg, men jeg brukte kun taxi til flyplassen i Madrid da jeg dro hjem for det var midt på natta.  Jeg overnattet i billige overnattingssteder, men hadde alltid enerom med baderom.  Jeg spiste ca. tre ganger på fine restauranter, men ellers spiste jeg godt og jeg brukte en del penger på øl og vin i varmen (det er bare så utrolig billig sammenlignet med her hjemme).  Jeg var også på flamenco dans hos noen av Spanias beste dansere, på en konsert og flere museum i Barcelona og Madrid.  Jeg hadde bestemt meg på forhånd å holde kostnadene nede, men nyte ferien;)

Anonymkode: 6fde6...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...