Gå til innhold

Til dere som jobber på butikk ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg stikker vise kortet mitt inni den firekantete dingse bomsen, kan dere se hvem som eier kortet ? 

Altså mitt navn, fødselsdato osv ? 🤔 

Anonymkode: e0b1e...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg stikker vise kortet mitt inni den firekantete dingse bomsen, kan dere se hvem som eier kortet ? 

Altså mitt navn, fødselsdato osv ? 🤔 

Anonymkode: e0b1e...e49

Jeg jobber ikke i butikk, men vi har kortterminal på jobben min også og jeg skal love deg at vi ser ingen verdens ting! Det eneste som står hos oss er i alle fall "kode + ok" og deretter "godkjent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg jobber ikke i butikk, men vi har kortterminal på jobben min også og jeg skal love deg at vi ser ingen verdens ting! Det eneste som står hos oss er i alle fall "kode + ok" og deretter "godkjent".

Aha oki tusen takk 🙈 blei litt lettet nå! 

 

Ts

Anonymkode: e0b1e...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg stikker vise kortet mitt inni den firekantete dingse bomsen, kan dere se hvem som eier kortet ? 

Altså mitt navn, fødselsdato osv ? 🤔 

Anonymkode: e0b1e...e49

Hvorfor så farlig om de så navn og fødselsdato? :) . Men det gjør de nok ikke. 

Anonymkode: 72fbc...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme som hos Lillemus. Står akkurat det samme på min skjerm som det står på kortterminal skjermen. Jobber i en dagligvare tilhørende norgesgruppen og alle dems butikker har samme system.

Anonymkode: 27cd8...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...