Gå til innhold

Oppfølging av kommunehelsetjenesten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en venninne med barn i barnehagealder som sliter med seg selv pga depresjon. Hun vurderer å kontakte kommunen for støttesamtaler og oppfølging. Men hun er usikker på om det er så lurt, om det kan ha noen negative konsekvenser å ha oppfølging av kommunen i forhold til barna. Og er kommunens lavterskelstilbud ment for folk med veldig store problemer/alvorlige diagnoser eller er det også for folk med "bare" depresjon? Er det bedre for henne å ha oppfølging av lege og psykolog?

Anonymkode: 154e4...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne med barn i barnehagealder som sliter med seg selv pga depresjon. Hun vurderer å kontakte kommunen for støttesamtaler og oppfølging. Men hun er usikker på om det er så lurt, om det kan ha noen negative konsekvenser å ha oppfølging av kommunen i forhold til barna. Og er kommunens lavterskelstilbud ment for folk med veldig store problemer/alvorlige diagnoser eller er det også for folk med "bare" depresjon? Er det bedre for henne å ha oppfølging av lege og psykolog?

Anonymkode: 154e4...f57

Jeg hadde oppfølging fra dagsenteret da barna vokste opp, de var bekymret både den ene og den andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...