Gå til innhold

Apropos hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes sgs alle damer har langt hår fra de er små jentunger på 3-4 år til de går i grava som 90-åringer. 

Jeg personlig synes ikke at langt hår på damer over 50 + år er noe fint. 

Flere synspunkter?

Anonymkode: f733f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sgs alle damer har langt hår fra de er små jentunger på 3-4 år til de går i grava som 90-åringer. 

Jeg personlig synes ikke at langt hår på damer over 50 + år er noe fint. 

Flere synspunkter?

Anonymkode: f733f...738

Jeg syns langt hår er veldig fint i alle aldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sgs alle damer har langt hår fra de er små jentunger på 3-4 år til de går i grava som 90-åringer. 

Jeg personlig synes ikke at langt hår på damer over 50 + år er noe fint. 

Flere synspunkter?

Anonymkode: f733f...738

Jeg er 50+ og har langt hår, det holder på å bli grått til og med! Jeg skal få klippet det litt snart fordi det er slitt, men ikke så mye at det blir kort nei! :D  Hun her, Caroline Giertz, er min nye favoritt blant voksne damer som lar håret gråne naturlig - synes hun er råflott!

Bilderesultat for caroline giertz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sgs alle damer har langt hår fra de er små jentunger på 3-4 år til de går i grava som 90-åringer. 

Jeg personlig synes ikke at langt hår på damer over 50 + år er noe fint. 

Flere synspunkter?

Anonymkode: f733f...738

Jeg kommer ikke til å trives med kort hår, så det vil aldri skje. Jeg er over 50 og det går til midt på ryggen. Har hatt langt i årevis.

Jeg ser for meg at  det vil være langt også når jeg blir gammel, kanskje noe kortere ( halvlangt) men oftere hestehale.

Jeg ser meg selv som gammel med grått hår og hestehale 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg er 50+ og har langt hår, det holder på å bli grått til og med! Jeg skal få klippet det litt snart fordi det er slitt, men ikke så mye at det blir kort nei! :D  Hun her, Caroline Giertz, er min nye favoritt blant voksne damer som lar håret gråne naturlig - synes hun er råflott!

Bilderesultat for caroline giertz

Hun var jo råflott da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kort hår i hele mitt voksne liv, men ble så lei av det. Så jeg begynte å spare, og nå har jeg ned til skuldrene. Har ikke tenkt til å ha det lengre, er fornøyd nå. Nå har jeg salt og pepper hår, og sånn får det bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Aldrende damer som fortsatt har tykt og glansfullt hår er da ofte skikkelig flotte med langt. Enig i at det ser ganske nitrist ut på de som har tørt, tynt og pistrete hår, og så er det en del som får sæggete ansiktstrekk når det er langt. Når de klipper det opp litt er det mye snillere mote ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har sånne kostnader i dag men det er klart man kan gjøre mye selv. Men håret er vel noe at det vanskeligste tror jeg. Mitt blir så lett seende " møllspist" ut. Tenker på å klippe kort men kanskje ikke. Jeg får se hva jeg får til selv. Alt et ikke så lett. Synes langt er veldig fint men greit å veksle litt på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret får en annen tekstur når man bikker 50 (ca.), og det ser lettere ustelt ut. Det krever litt jobb for å se pent ut. Men greit å sette det opp etter å ha lufttørket håret, da. Mye lettere enn å stelle kort hår, i hvertfall (med mindre man har helkort) ;) .

 

Damen @Lillemus viser til er jo vakker, og alt kler som kjent den smukke. Dette håret er dessuten velstelt, jeg tviler på at denne sveisen er lufttørket før hun satte på spenne eller klype. De fleste av oss er mer hverdagsmennesker og får hverken slikt grått hår eller ansiktet til å matche det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sgs alle damer har langt hår fra de er små jentunger på 3-4 år til de går i grava som 90-åringer. 

Jeg personlig synes ikke at langt hår på damer over 50 + år er noe fint. 

Flere synspunkter?

Anonymkode: f733f...738

Så alle damer over 50 burde ha kort hår? Jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å ha helt kort hår for å si det sånn, da jeg synes litt lengde er feminint og kledelig for de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kort bak, men lange lengder i front. Luggen rekker godt forbi haken når jeg strekker den ut. Føler ikke jeg har skikkelig kort hår så lenge det er sånn og jeg trives godt med det. Feminint og litt typete. 

Anonymkode: 36efa...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 timer siden, Xtra skrev:

Håret får en annen tekstur når man bikker 50 (ca.), og det ser lettere ustelt ut. Det krever litt jobb for å se pent ut. Men greit å sette det opp etter å ha lufttørket håret, da. Mye lettere enn å stelle kort hår, i hvertfall (med mindre man har helkort) ;) .

 

Damen @Lillemus viser til er jo vakker, og alt kler som kjent den smukke. Dette håret er dessuten velstelt, jeg tviler på at denne sveisen er lufttørket før hun satte på spenne eller klype. De fleste av oss er mer hverdagsmennesker og får hverken slikt grått hår eller ansiktet til å matche det.

Jeg synes det ser lufttørket ut. Jeg pleier å lufttørke håret. Hvis jeg føner det, blåser jeg ut krøllene og det blir bare brusete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sgs alle damer har langt hår fra de er små jentunger på 3-4 år til de går i grava som 90-åringer. 

Jeg personlig synes ikke at langt hår på damer over 50 + år er noe fint. 

Flere synspunkter?

Anonymkode: f733f...738

Jeg syns både damer og menn skal få bestemme hvor langt hår - og forsåvidt også skjørt (som er diskutert på dol mange ganger) - de skal ha. Noen kler det ene, andre noe annet, og syns derfor ikke at hårlengde skal bestemmes ut fra alder. 

Jeg syns imidlertid en del damer skulle dyttet litt mindre restylane og botox i ansiktet. Jeg lurer ofte på om de tror at servile syns, eller om de virkelig selv syns de ser bedre ut etter injeksjoner. Jeg syns det fort blir veldig synlig, og syns få blir penere eller ser yngre ut etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...