Gå til innhold

AD har trigget gamle vonde følelser. Atypisk reaksjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gått på Aurorix i 6 uker. Medisinen har trigget flere gamle og vonde følelser som jeg ikke har kjent på på lang tid.

Er dette et tegn på at depresjonen letter fordi jeg ikke lenger er avflatet? Kan legge til at jeg også har bedre humør noen dager, men andre dager kan jeg ha det mest vondt fordi negative, ubearbeidede følelser kommer med full styrke på medisinen. Når jeg slutter med medisinen, forsvinner dette (opplevde det samme sist jeg forsøkte AD, for noen år siden). Jeg føler altså at noe har blitt bedre på medisinen, men at noe også har blitt mye verre.

Eller er det en atypisk reaksjon som kan bety at jeg er BP?

Anonymkode: 34c8d...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...