Gå til innhold

Ødelagt i hodet


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du klarer jo å ha venner og kjæreste da så sååå ødelagt i hodet kan du umulig være...

Anonymkode: b9925...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg tror nok skaden av ubehandlet mani eller psykose er større enn det man får av kronisk antipsykotisk medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elina777 skrev:

Jeg kapitulerte og tok 10 mg zyprexa

orker ikke kjenne på masse hull i hjernen

Godt du kapitulerte. Jeg kapitulerer etter en stund uten ap, men jeg, som deg, betaler en pris for å ta dem. Jeg er ikke akkurat noe følsomt menneske lenger! Uten ap har jeg følelser som driver meg rett til ragnarok. Jeg får tankekjør og nei, det er bare helt forferdelig! Tror ikke jeg har evne til å forelske meg eller elske lenger. Det er trist synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gondor skrev:

Godt du kapitulerte. Jeg kapitulerer etter en stund uten ap, men jeg, som deg, betaler en pris for å ta dem. Jeg er ikke akkurat noe følsomt menneske lenger! Uten ap har jeg følelser som driver meg rett til ragnarok. Jeg får tankekjør og nei, det er bare helt forferdelig! Tror ikke jeg har evne til å forelske meg eller elske lenger. Det er trist synes jeg.

Uff, slik er det vel med mange medisiner i psykiatrien. Har hørt flere oppleve det etter brukt av SSRI og SNRI. 

Anonymkode: 52ee5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...