AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 Er så sykt lei av å ikke få sove så tok 55 mg sobril nå i kveld for ca 10 minutter siden. Ble litt redd etterpå for tenkte det var for stor dose.. Tar vanligvis 25-30 mg om kvelde. Kan jeg legge meg når jeg blir trøtt, ringe legevakt for er dette giftig? Anonymkode: 13f48...190 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 Nei. Giftig er det ikke. Det skal i regelen svært høye doser til med benzo før de blir giftige. Du blir i verste fall trøtt og sover en stund på den dosen du har tatt nå. Men når det er sagt. Vi er ikke kvalifisert helsepersonell her. Har man fått i seg for mye av noe og bekymrer seg er det best å kontakte giftinformasjonen eller legevakt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 4 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Nei. Giftig er det ikke. Det skal i regelen svært høye doser til med benzo før de blir giftige. Du blir i verste fall trøtt og sover en stund på den dosen du har tatt nå. Men når det er sagt. Vi er ikke kvalifisert helsepersonell her. Har man fått i seg for mye av noe og bekymrer seg er det best å kontakte giftinformasjonen eller legevakt. Takk snille du for at du svarte meg. Regner med dette går bra da og at jeg får sove etterhvert. Anonymkode: 13f48...190 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 Selv om det ikke er giftig dose så kan du bli midlertidig rar av å ta så mye. Det er farlig å være rar på den måten fordi du kan gjøre dumme ting som er helseskadelige. Det beste for deg er nok å gå rett i senga og legge deg slik at du ikke finner på noe dumt. Anonymkode: d344d...12f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om det ikke er giftig dose så kan du bli midlertidig rar av å ta så mye. Det er farlig å være rar på den måten fordi du kan gjøre dumme ting som er helseskadelige. Det beste for deg er nok å gå rett i senga og legge deg slik at du ikke finner på noe dumt. Anonymkode: d344d...12f Ja, legger meg snart. Takk for velmenende råd. Anonymkode: 13f48...190 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, kupton skrev: Det går bra 🙂 Takk kupton. Anonymkode: 13f48...190 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.