Gå til innhold

Ang healing.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke selv på vitenskap?

Anonymkode: ed112...5e8

Nei, tror ikke de har kommet langt nok enda. De vil bare ha bevis på det de kan se,høre og føle,verden består av mer enn det. Men hun som ladet vannet trodde på vitenskapen.

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    23

  • Svein E.

    9

  • AnonymBruker

    7

  • Lillemus

    1

Populære dager

stjernestøv

Men føler negative energier nå, har tatt ibux,paracet og vival. Føler han sender meg negativ energi fordi han vil jeg skal bestille mer healing :( 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei, tror ikke de har kommet langt nok enda. De vil bare ha bevis på det de kan se,høre og føle,verden består av mer enn det. Men hun som ladet vannet trodde på vitenskapen.

Isolert sett er dette helt fair. Men sett i sammenheng og "feil" setting, KAN en slik tankegang og tilnærming være direkte farlig. Vi snakker liv og helse her, og ikke noe bagatellmessig som ikke har noen større betydning eller konsekvens for folk. Uten sammenligning for øvrig, men du skal ikke mange tiår tilbake da både røyking og radioaktiv stråling ble påstått å være helsebringende.

Jeg antar at dette vannet i seg selv, som vanlig vann, er akkurat like ufarlig som det er virkningsløst rent medisinsk, ja utover å slukke tørsten da (du må dog gjerne komme med dokumentasjon på at jeg tar feil). Problemet oppstår den dagen en eller annen ikke fullt så reflektert person med alvorlige symptomer heller tyr til det framfor å gå til lege. Da fordi en eller annen hadde skrevet på internett at det fungerte. Tenk hvis disse symptomene skyldtes noe så alvorlig som kreft, og man ventet med å gå til lege for å prøve ladet vann først?

Du kan ikke bare forvente deg at folk skal tro at det du skriver er sant bare fordi du mener det virker på deg og diffust refererer til at noen på internett har skrevet at det virker (og at vedkommende tror på vitenskapen(?)). Du har vist til null vitenskap og null korrelasjon utover at du brukte dette ladete vannet og etter hvert ble frisk. Det holder rett og slett ikke som argumentasjon, langt mindre som dokumentasjon. Du er ikke en gang i nærheten av en legitim hypotese. For å sette det i perspektiv. Jeg har vært alvorlig syk noen få ganger i løpet av livet mitt. Jeg drakk ikke ladet vann, men jeg drakk vann rett fra springen. Og vet du hva? Jeg ble frisk! Betyr det at det var springvannet som gjorde meg frisk? Eller kanskje det var smøret på brødskiva som gjorde underverker?

Lenge leve ytringsfriheten, men når du framlegger dine egne og ganske radikale synsinger som om det var reelle fakta, da uten å kunne henvise til noe annet enn et håpløst forsøk på korrelasjon og at noen på internett hadde skrevet det fungerte, da bruker andre sin ytringsfrihet til å kritisere dette. Det handler ikke om å være respektløs, men heller det stikk motsatte. Det handler om å være ærlig med seg selv og andre, selv om sannheten kan være vanskelig å forholde seg til i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Svein E. skrev:

Isolert sett er dette helt fair. Men sett i sammenheng og "feil" setting, KAN en slik tankegang og tilnærming være direkte farlig. Vi snakker liv og helse her, og ikke noe bagatellmessig som ikke har noen større betydning eller konsekvens for folk. Uten sammenligning for øvrig, men du skal ikke mange tiår tilbake da både røyking og radioaktiv stråling ble påstått å være helsebringende.

Jeg antar at dette vannet i seg selv, som vanlig vann, er akkurat like ufarlig som det er virkningsløst rent medisinsk, ja utover å slukke tørsten da (du må dog gjerne komme med dokumentasjon på at jeg tar feil). Problemet oppstår den dagen en eller annen ikke fullt så reflektert person med alvorlige symptomer heller tyr til det framfor å gå til lege. Da fordi en eller annen hadde skrevet på internett at det fungerte. Tenk hvis disse symptomene skyldtes noe så alvorlig som kreft, og man ventet med å gå til lege for å prøve ladet vann først?

Du kan ikke bare forvente deg at folk skal tro at det du skriver er sant bare fordi du mener det virker på deg og diffust refererer til at noen på internett har skrevet at det virker (og at vedkommende tror på vitenskapen(?)). Du har vist til null vitenskap og null korrelasjon utover at du brukte dette ladete vannet og etter hvert ble frisk. Det holder rett og slett ikke som argumentasjon, langt mindre som dokumentasjon. Du er ikke en gang i nærheten av en legitim hypotese. For å sette det i perspektiv. Jeg har vært alvorlig syk noen få ganger i løpet av livet mitt. Jeg drakk ikke ladet vann, men jeg drakk vann rett fra springen. Og vet du hva? Jeg ble frisk! Betyr det at det var springvannet som gjorde meg frisk? Eller kanskje det var smøret på brødskiva som gjorde underverker?

Lenge leve ytringsfriheten, men når du framlegger dine egne og ganske radikale synsinger som om det var reelle fakta, da uten å kunne henvise til noe annet enn et håpløst forsøk på korrelasjon og at noen på internett hadde skrevet det fungerte, da bruker andre sin ytringsfrihet til å kritisere dette. Det handler ikke om å være respektløs, men heller det stikk motsatte. Det handler om å være ærlig med seg selv og andre, selv om sannheten kan være vanskelig å forholde seg til i blant.

Som sagt hvor mange vet du om som driver og lader vann i dag?

Jeg har min tro og ferdig med det, andre må gjerne tro hva farken de vil for meg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei, tror ikke de har kommet langt nok enda. De vil bare ha bevis på det de kan se,høre og føle,verden består av mer enn det. 

Da har du nok misforstått litt.

 

Anonymkode: ed112...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men føler negative energier nå, har tatt ibux,paracet og vival. Føler han sender meg negativ energi fordi han vil jeg skal bestille mer healing :( 

Det er ikke mulig å sende negative energier. 

Anonymkode: ed112...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har du nok misforstått litt.

 

Anonymkode: ed112...5e8

Ok. Greit nok det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan du sende godt kan du sende ondt, det kan vi i grunn alle sammen...

Det er ikke mulig å sende hverken gode eller onde energier. 

Anonymkode: ed112...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig å sende negative energier. 

Anonymkode: ed112...5e8

Neivel lev i den troen du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Neivel lev i den troen du. 

Hadde det vært mulig hadde det vært mulig å bevise det. Og de bevisene finnes ikke.

Anonymkode: ed112...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært mulig hadde det vært mulig å bevise det. Og de bevisene finnes ikke.

Anonymkode: ed112...5e8

Jatte jatte jatte! Og ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jatte jatte jatte! Og ferdig med det!

Ja, det å forholde seg til den virkeligeverden er vanskelig. 

Anonymkode: ed112...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Som sagt hvor mange vet du om som driver og lader vann i dag?

Jeg har min tro og ferdig med det, andre må gjerne tro hva farken de vil for meg ❤️ 

På hvilken måte beviser antall som lader vann, at ladet vann virker? Milliarder av mennesker verden rundt ber til (sin) gud. Beviser det at det finnes noen gud? I så fall, hvilken av de utallige gudene har blitt bevist?

Som jeg har poengtert flere ganger her, du må selvfølgelig få lov til å tro på hva du vil, og lenge leve ytringsfriheten. Men det gjelder begge veier. Når du her framlegger dine egne synsinger som om det var fakta, må du forvente svar på tiltale. Her er noe av det du har skrevet;

Sitat

Har ikke blitt noe bedre nå, men har blitt mye bedre av healing alt i alt...sett over flere år. Har vært så mye dårlig, og mye dårligere enn jeg har vært nå. Healing hjelper det

Sitat

"Jeg var så dårlig at jeg lå på sofaen/sengen i et år,følte jeg var i Helvete og klarte ikke spise. Var tynn som et skjellet, så fikk jeg ladet vann. Det var som om jeg sakte men sikker våknet fra et mareritt, så det hjalp ihvertfall. Det var ikke placebo for jeg hadde gitt opp, trodde jeg kom til å dø. Og det hadde jeg gjort og hvis jeg ikke hadde begynt å spise igjen. 

Her legger du altså ut dine egne synsinger som om de var rene fakta. Det er DET som er det mest kritikkverdige her, og ikke at du synser i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det å forholde seg til den virkeligeverden er vanskelig. 

Anonymkode: ed112...5e8

Det er deg som lever i en illusjon og tror det er virkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Svein E. skrev:

På hvilken måte beviser antall som lader vann, at ladet vann virker? Milliarder av mennesker verden rundt ber til (sin) gud. Beviser det at det finnes noen gud? I så fall, hvilken av de utallige gudene har blitt bevist?

Som jeg har poengtert flere ganger her, du må selvfølgelig få lov til å tro på hva du vil, og lenge leve ytringsfriheten. Men det gjelder begge veier. Når du her framlegger dine egne synsinger som om det var fakta, må du forvente svar på tiltale. Her er noe av det du har skrevet;

Her legger du altså ut dine egne synsinger som om de var rene fakta. Det er DET som er det mest kritikkverdige her, og ikke at du synser i seg selv.

Det er fakta for meg, er det en lov mot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er fakta for meg, er det en lov mot det?

Du verden ...

Det er fakta for meg at du skriver masse med vissvass. Er det en lov mot det?

Ikke forvent seriøse svar når du ikke bidrar seriøst selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Svein E. skrev:

Du verden ...

Det er fakta for meg at du skriver masse med vissvass. Er det en lov mot det?

Ikke forvent seriøse svar når du ikke bidrar seriøst selv.

Nei du har lov å mene hva du enn måtte mene.

Er du ny her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er deg som lever i en illusjon og tror det er virkelig. 

Så fint for deg at du har sett lyset da! 

Anonymkode: ed112...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så fint for deg at du har sett lyset da! 

Anonymkode: ed112...5e8

Ja har sett mange lys jeg,inkludert kristus lyset som var meget vakkert. Men nå orker jeg ikke dette mer, er svært sliten av det. Håper du forstår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...