Gå til innhold

Vaske opp kjøkken


cathlin

Anbefalte innlegg

Hvordan tar man fettflekker fra kjøkkenskap uten å måtte skrubbe og ødelegge overflaten?

Salmiakk som på vinduer?

Vaskehemmeligheter ønskes avslørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, cathlin skrev:

Hvordan tar man fettflekker fra kjøkkenskap uten å måtte skrubbe og ødelegge overflaten?

Salmiakk som på vinduer?

Vaskehemmeligheter ønskes avslørt

Zalo-vann?

Anonymkode: e2f47...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Zalo-vann?

Anonymkode: e2f47...c15

Syns ikke det tar det, men kanskje jeg ikke har hatt sterk nok blanding. Fins det noe sterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, cathlin skrev:

Hvordan tar man fettflekker fra kjøkkenskap uten å måtte skrubbe og ødelegge overflaten?

Salmiakk som på vinduer?

Vaskehemmeligheter ønskes avslørt

Ha litt salmiakk i vannet, det  gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det salmiakk, siden de to ikke-anonyme brukte det. 

Æsj, da må jeg vel begynne å vaske siden dette ikke ble en lang og emosjonell diskusjon om vaskemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, cathlin skrev:

Da blir det salmiakk, siden de to ikke-anonyme brukte det. 

Æsj, da må jeg vel begynne å vaske siden dette ikke ble en lang og emosjonell diskusjon om vaskemidler.

Men tror ikke du skal ha mye salmiakk i vannet, bare litt. Også gjerne sammen med litt Zalo. 

Jeg har avansert til et eller annet spesialvaskemiddel som fulgte med mitt nye kjøkken. Du vet, kjøkkenfrontene skal nå også pleies...

God vask, det er en passende aktivitet i dagens vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen i treningsklær og venter på at været skal lette litt, kanskje jeg heller skulle vaske... muligens kjøkkenfronter. Her funker det utmerket med mikrofiber og lunkent vann, forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Xtra skrev:

Ligger på sofaen i treningsklær og venter på at været skal lette litt, kanskje jeg heller skulle vaske... muligens kjøkkenfronter. Her funker det utmerket med mikrofiber og lunkent vann, forøvrig.

Det er opphold i regnet! Lurer på hvor langt jeg kommer før det pøser igjen, men orker ikke inne hele dagen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Men tror ikke du skal ha mye salmiakk i vannet, bare litt. Også gjerne sammen med litt Zalo. 

Jeg har avansert til et eller annet spesialvaskemiddel som fulgte med mitt nye kjøkken. Du vet, kjøkkenfrontene skal nå også pleies...

God vask, det er en passende aktivitet i dagens vær!

Salmiakk var et vidundermiddel. Sammen med zalo. Ikke noe spesial her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xtra skrev:

Ligger på sofaen i treningsklær og venter på at været skal lette litt, kanskje jeg heller skulle vaske... muligens kjøkkenfronter. Her funker det utmerket med mikrofiber og lunkent vann, forøvrig.

Absolutt ikke her. 

Jeg har hørt at hvis man ligger og ser folk trene på TV for eksempel, oppnår man litt treningseffekt selv. (Red: Men det var muligens jeg som sa det høyt til meg selv).

Endret av cathlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Det er opphold i regnet! Lurer på hvor langt jeg kommer før det pøser igjen, men orker ikke inne hele dagen;-)

Kom meg ut på en fin liten tur, og det var bare litt yr :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, cathlin skrev:

Æsj, da må jeg vel begynne å vaske siden dette ikke ble en lang og emosjonell diskusjon om vaskemidler.

Tråden inspirerte meg til å få vasket stekeovnen, noe jeg har tenkt på veeeldig lenge ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, laban skrev:

Tråden inspirerte meg til å få vasket stekeovnen, noe jeg har tenkt på veeeldig lenge ☺

Så bra. Jeg har vasket i hele dag og legger herved ned filla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...