Gå til innhold

Spåsiden magic.no. Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det virker som tull, og skjult reklame i kommentarfeltene deres, må jo være noe rart når det bare står overdrevent positive tilbakemeldinger. Noen som har erfaring med å ringe dit? Bare tull eller? Ringte noen et par ganger, noe stemte, men kan ha vært tilfeldigheter/selvoppfyllende profeti. Gidder ikke ringe igjen.

 

Anonymkode: 92642...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det virker som tull, og skjult reklame i kommentarfeltene deres, må jo være noe rart når det bare står overdrevent positive tilbakemeldinger. Noen som har erfaring med å ringe dit? Bare tull eller? Ringte noen et par ganger, noe stemte, men kan ha vært tilfeldigheter/selvoppfyllende profeti. Gidder ikke ringe igjen.

 

Anonymkode: 92642...96b

Det er bare svindel.

Anonymkode: 69073...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja alle spåtjenester, inklusive den, er svindel, i den forstand at de gir faste fraser som alle føler "stemmer" litt og sannsynligvis vil kunne skje, men det har ingenting med å "spå" å gjøre kun utnytter svakheter i menneskehjernen, særlig hos utsatte grupper...

Alle kan fake tilbakemeldinger, særlig på egen side er det ekstremt lett, men selv i 3.parts tjenester kan en jukse ved å legge inn falske positive tilbakemeldinger. Så vær forsiktig med å stole blankt på de "tilbakemeldingene"

 

Lykke til

Anonymkode: 639f8...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det virker som tull, og skjult reklame i kommentarfeltene deres, må jo være noe rart når det bare står overdrevent positive tilbakemeldinger. Noen som har erfaring med å ringe dit? Bare tull eller? Ringte noen et par ganger, noe stemte, men kan ha vært tilfeldigheter/selvoppfyllende profeti. Gidder ikke ringe igjen.

 

Anonymkode: 92642...96b

Jeg har ringt spåtjenesten før og de kan ingenting,tror man kan mer selv om seg selv. Trenger ingen til å fortelle meg om meg selv heller,det var ikke derfor jeg ringe. Ville komme i kontakt med avdøde men det kunne de ikke,det og tror jeg man kan gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet av erfaring enn hva jeg har lest i avisen om uskyldige og intetanende personer som har havnet i uføre ved å benytte sånne tjenester. Enkelte mennesker tror de kan ture fram som de vil virker det som.Her er mange fallgruver tror jeg akkurat som i politikken hvor man nå kan høre  lokketilbud om alt fra ferjer til skolemat. Uregulert marked. Man kan like gjerne spå seg selv i kaffegrut. Lærte jeg av en filleonkel ved kjøkkenbordet.

Som barn var jeg på tivoli engang inne hos i en spåkone som var svært så norsk tror jeg.Det gikk i to ører og ti ører dengang og køen var lang. Husker ikke annet enn at to ørene skulle rekke til de enarmede bandittene og mye mer den kvelden så det ble ikke så mye og lange spådommer.  Ennå husker jeg faktisk ansiktet hennes. Rart. Men bare juks og fanteri tror jeg at det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det virker som tull, og skjult reklame i kommentarfeltene deres, må jo være noe rart når det bare står overdrevent positive tilbakemeldinger. Noen som har erfaring med å ringe dit? Bare tull eller? Ringte noen et par ganger, noe stemte, men kan ha vært tilfeldigheter/selvoppfyllende profeti. Gidder ikke ringe igjen.

 

Anonymkode: 92642...96b

Noen av dem er gode å snakke med, men langt de fleste snakker bare tull.  Jeg ringte en gang da jeg var så langt nede at jeg så ingen lys foran meg, bare mørke.  Hun jeg snakket med hjalp meg virkelig og var vel verdt pengene, og det var godt å kunne ringe slik anonymt og få hjelp.  Hun nevnte noe i fortid og fremtid som faktisk stemte, men jeg er skeptisk av natur.

Anonymkode: 302f0...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dem er gode å snakke med, men langt de fleste snakker bare tull.  Jeg ringte en gang da jeg var så langt nede at jeg så ingen lys foran meg, bare mørke.  Hun jeg snakket med hjalp meg virkelig og var vel verdt pengene, og det var godt å kunne ringe slik anonymt og få hjelp.  Hun nevnte noe i fortid og fremtid som faktisk stemte, men jeg er skeptisk av natur.

Anonymkode: 302f0...be0

Kan jo være at hvis de sier at noe skal skje så kan det skje fordi man selv gjør at det skjer, eller ubevisst forventer det. Spådamer tuller med hodet til folk, man blir hjernevasket. Fortid og fremtid trenger ikke å være så vanskelig å gjette heller om man bare fisker ut nok info fra innringer.

Anonymkode: 92642...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dem er gode å snakke med, men langt de fleste snakker bare tull.  Jeg ringte en gang da jeg var så langt nede at jeg så ingen lys foran meg, bare mørke.  Hun jeg snakket med hjalp meg virkelig og var vel verdt pengene, og det var godt å kunne ringe slik anonymt og få hjelp.  Hun nevnte noe i fortid og fremtid som faktisk stemte, men jeg er skeptisk av natur.

Anonymkode: 302f0...be0

Fremtiden kan forandre seg, det er mange veier å velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fremtiden kan forandre seg, det er mange veier å velge...

Hvem snakket du med da?

Anonymkode: 92642...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem snakket du med da?

Anonymkode: 92642...96b

Det husker jeg ikke men det var da endel,følte ikke noen var seriøse. Tror ikke noen på de numrene det koster så mye penger er seriøse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det husker jeg ikke men det var da endel,følte ikke noen var seriøse. Tror ikke noen på de numrene det koster så mye penger er seriøse. 

Skjønner. Pratet med ei som sa noe om hvordan jeg følte meg nå, og hvordan jeg skulle føle meg i noen dager, det stemte, men kan jo hende det ble sånn fordi jeg ubevisst forventet det. Får ikke håpe noe av de andre hun spådde skjer, fordi er ikke akkurat noe jeg ønsker hun spådde.

Anonymkode: 92642...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Pratet med ei som sa noe om hvordan jeg følte meg nå, og hvordan jeg skulle føle meg i noen dager, det stemte, men kan jo hende det ble sånn fordi jeg ubevisst forventet det. Får ikke håpe noe av de andre hun spådde skjer, fordi er ikke akkurat noe jeg ønsker hun spådde.

Anonymkode: 92642...96b

Det er du som bestemmer hva som skal skje i fremtiden din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at hvis de sier at noe skal skje så kan det skje fordi man selv gjør at det skjer, eller ubevisst forventer det. Spådamer tuller med hodet til folk, man blir hjernevasket. Fortid og fremtid trenger ikke å være så vanskelig å gjette heller om man bare fisker ut nok info fra innringer.

Anonymkode: 92642...96b

Hun hjernevasket man ikke på noen måte, men jeg har snakket med andre som bare tullet.  Jeg er skeptisk av natur, men jeg tror at noen er kloke mennesker som har mye innsikt.  De fleste er som jeg og venninnene mine i ungdomstida som spådde i kaffekopper og hadde mye moro med det.  Det var ikke noe vanskelig å se en kjekk gutt som en jente ville møte i helgen når vi var alle helger ute blant gutter😁

Anonymkode: 302f0...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Karma@ skrev:

Ingen er trygge for sånt lureri i dag. Bandittene blir bare smartere og smartere synes jeg.

Hva slags teknikker bruker de for å greie å finne igjen ting, og si noe om en person som stemmer på en prikk? Jeg er skeptisk, men lurer veldig på dette.

Anonymkode: 92642...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags teknikker bruker de for å greie å finne igjen ting, og si noe om en person som stemmer på en prikk? Jeg er skeptisk, men lurer veldig på dette.

Anonymkode: 92642...96b

Jeg er enig med deg. Noen få har klokskap som vi ikke kan forklare.

Anonymkode: 302f0...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Karma@ skrev:

Ingen er trygge for sånt lureri i dag. Bandittene blir bare smartere og smartere synes jeg.

Jeg synes det er veldig enkelt å unngå spåkoner og liknende lureri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...