Gå til innhold

Hvor gammel er vi?


AnonymBruker

Hvor gamle er vi her inne?  

18 stemmer

  1. 1. Ja hvor gamle er vi her inne?

    • 15-20 år
      0
    • 21-25 år
      0
    • 26-30 år
      1
    • 31-35 år
      1
    • 36-40 år
      3
    • 41-45 år
      2
    • 46-50 år
      4
    • 51-55 år
      2
    • 56-60 år
      1
    • 61-65 år
      3
    • 66-70 år
      0
    • 71-75 år
      0
    • 76-80 år
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så lett å følge med på alt synes jeg. Man er liksom litt ung inne i seg fremdeles. Bare rart. Har lest et sted at cellene i kroppen stadig fornyer seg slik at vi på en måte ikke er " den samme" lang tid om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om mange av de faste brukerne har vært her i 30 år eller noe sånt så de må jo å begynne og komme litt opp i årene.

Anonymkode: 4b74a...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om mange av de faste brukerne har vært her i 30 år eller noe sånt så de må jo å begynne og komme litt opp i årene.

Anonymkode: 4b74a...a7d

Dol ble startet i 1996, altså for 23 år siden og jeg har faktisk 22-årsjubileum i disse dager, husker jeg fant siden i august 1997. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Dol ble startet i 1996, altså for 23 år siden og jeg har faktisk 22-årsjubileum i disse dager, husker jeg fant siden i august 1997. :) 

Hehe det var vill gjetting fra min side, men var ikke så langt unna da :) Det var på den tida veldig mange forskjellige forum ble startet og flere var store. Nå blir bare flere og flere forum sakte men sikkert helt døde.

Anonymkode: 4b74a...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...