Gå til innhold

Gidder ikke å kjempe for å bli godtatt her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå er det takk for meg.

Anonymkode: 038b2...f4e

På hvilken måte er det du ikke blir godtatt?

Anonymkode: 436ea...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå er det takk for meg.

Anonymkode: 038b2...f4e

hæ?

Anonymkode: 226e4...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nå er det takk for meg.

Anonymkode: 038b2...f4e

Du blir sikkert godtatt av flere, men noen anonyme pleier å være ufine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nå er det takk for meg.

Anonymkode: 038b2...f4e

Det er nok enklere «å bli godtatt», som du kaller det, om du bruker et fast nick. Uten det blir man ikke kjent her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler du at noen mobber, tar seg til rette eller er ufine her? Det er vel som så mange sted er i samfunnet og også det fysiske liv  ikke bsre nett tror jeg. kanskje.

Enkelte mennesker tror de kan ture fram som de vil virker det som. Slik har det vært til alle tider er mitt inntrykk. Det er mye kriser i samfunnet nå som skyldes sykdom og økonomi først og fremst. Det har store konsekvenser for enkeltmennesker noe som de som styrer slipper å se.

Det går an tror jeg å si fra til administrator om hvordan man opplever det  tror jeg og få råd og kanskje administrator justerer retningslinjer slik at vi alle tenker oss mere grundig for.

Håper du kan ta opp dette med fastlegen også. Kanskje det har mye med din egen situasjon å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Og hvorfor skulle det være så viktig å bli godtatt på et forum med totalt ukjente mennesker?

Det er vel godt å bli godtatt, uansett hvor en er. Det jeg ikke skjønner er hvorfor vedkommende føler at han/hun ikke blir godtatt. Er det fordi en ikke får den støtten en vil ha eller er det pga noen få grinebitere her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne legge til at jeg synes det er leit at noen føler seg " utstøtt" fra " det gode selskap". Om man ikke har flest " likes" skal man kunne ta del i fri meningsutveksling og derigjennom ha noe utbytte.

En annen sak er at man bør tenke etter om ting er bra for en og ta vare på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...