Gå til innhold

Omgangssyke midt på sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går omgangssyke noen steder i landet nå?

Har nesten alle de typiske symptomene og det kom veldig plutselig, men skiller seg ut med erfaringen jeg vanligvis har med omgangssyke. Jeg pleier alltid å ha hørt om andre som har det i området i forkant, pleier å få diaré i tillegg til oppkast og det har vart maks 24 timer. Pleier heller ikke få feber. Nå har jeg sterke intervall magesmerter ca hvert 5 min, er kvalm og har høy feber. Går inn i det andre døgnet nå. Er dette vanlig for omgangssyke/norovirus?

Har begynt å tenke om det kan være noe annet siden jeg ikke vet om andre som har dette viruset. 

Anonymkode: a0d79...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som matforgiftning 

Anonymkode: ff094...92e

Har hatt matforgiftning tidligere og da har symptomene kun vært kvalme/oppkast. Og det forsvant helt etter et par omganger eller etter noen timer. Og ingen feber. Dette har vart i 2 døgn og har nå feber tp 39,4.

Aldri erfart en slik sykdomsforløp før. Har ingen andre symptomer, bar veldig verk i kroppen og frysninger pga feber...

Anonymkode: a0d79...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe lignende i forrige uke. Magen var koko. Men kastet ikke opp. Bare småkvalm. Verk i kropp, hodepine, slapp, diaré. 

Anonymkode: 9211d...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde noe lignende i forrige uke. Magen var koko. Men kastet ikke opp. Bare småkvalm. Verk i kropp, hodepine, slapp, diaré. 

Anonymkode: 9211d...2dd

Helt samme symptomer utenom diareen. Går inn i tredje døgnet nå:/ Hvor lenge varte det hos deg?

Anonymkode: a0d79...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt samme symptomer utenom diareen. Går inn i tredje døgnet nå:/ Hvor lenge varte det hos deg?

Anonymkode: a0d79...715

Varte en drøy uke før jeg var helt bra. 

Anonymkode: 9211d...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...