Gå til innhold

Kjærester i 2 mnd. men hun trenger tid.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en Lykkelig ung mann på 47. 

For 4 mnd siden traff jeg min kjæreste. etter 2 mnd dating ble vi kjærester.

Alt går bra. Mine barn liker henne og hennes barn meg. Hun har presentert meg for sine foreldre og sine 3 barn samt venner. Så hun virker seriøs. 

Jeg elsker og være med henne. Og hun med meg. Men blir litt usikker på henne innimellom. 

Tingen er at henne trenger alenetid. Den skjønner jeg veldig godt. Ingen problem. Det gjør vi alle.... Men når hun har hatt ferie i 2 uker, og jeg ikke har sett henne så føles det litt vondt.

Ikveld kommer hun hjem fra syden med barna. Barna hennes skal da til sin far. I meldinger savner vi hverandre og skriver veldig koselig.  Når jeg tidligere i dag spurte om jeg kunne komme til henne så sa hun at hun er sliten og ikke orker. Jeg sa jeg forstod det....Men så spurte jeg om vi skulle sees i morgen etter jobb. Da sa hun at hun måtte vaske klær og rydde etter ferien. og at hun muligens ikke orket heller. jeg sa jeg kunne lage middag til henne kom hjem og hjelpe henne, men hun sa det var bedre å møtes på Tirsdag da hun sikkert var kommet til hektene.

Jeg forstår henne. Hun sier hun vil være fresh og opplagt når hun treffer meg. Ikke sliten å styre med rydding og klesvask.

Jeg sier jeg har savnet henne utrolig i 2 uker og gjerne vil se henne uansett hvor sliten hun er. Vil hjelpe henne og komme til hektene.

Jeg vil jo selvfølgelig hjelpe henne med alt.... slik at hun lettere kommer seg til hektene.... 

Jeg elsker henne og hun sier hun elsker meg. Tror henne er seriøs. Klart alle er forskjellige. Hehe. Er jo bra hun vil være fresh for meg da 😉

Er dette normalt eller er dette litt rart? Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger på dere som kjenner dere igjen. Både kvinner og menn 🙂

JIMMY

Anonymkode: 68904...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette normalt eller er dette litt rart? Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger på dere som kjenner dere igjen. Både kvinner og menn 🙂

JIMMY

Anonymkode: 68904...0e4

Jeg antar hun er på din alder omtrent?(40+?) Da er det nok ganske så normalt at hun nå er sliten etter å ha hatt barna sine 24/7 i to uker og at hun vil få hodet over skittentøysdunken og hjemmet ryddig og deretter konsentrere seg om deg. Stol på det hun sier om at hun savner deg og gled deg til tirsdag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg antar hun er på din alder omtrent?(40+?) Da er det nok ganske så normalt at hun nå er sliten etter å ha hatt barna sine 24/7 i to uker og at hun vil få hodet over skittentøysdunken og hjemmet ryddig og deretter konsentrere seg om deg. Stol på det hun sier om at hun savner deg og gled deg til tirsdag. :) 

Vet du. glad for å lese det du skriver Lillemus 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en Lykkelig ung mann på 47. 

For 4 mnd siden traff jeg min kjæreste. etter 2 mnd dating ble vi kjærester.

Alt går bra. Mine barn liker henne og hennes barn meg. Hun har presentert meg for sine foreldre og sine 3 barn samt venner. Så hun virker seriøs. 

Jeg elsker og være med henne. Og hun med meg. Men blir litt usikker på henne innimellom. 

Tingen er at henne trenger alenetid. Den skjønner jeg veldig godt. Ingen problem. Det gjør vi alle.... Men når hun har hatt ferie i 2 uker, og jeg ikke har sett henne så føles det litt vondt.

Ikveld kommer hun hjem fra syden med barna. Barna hennes skal da til sin far. I meldinger savner vi hverandre og skriver veldig koselig.  Når jeg tidligere i dag spurte om jeg kunne komme til henne så sa hun at hun er sliten og ikke orker. Jeg sa jeg forstod det....Men så spurte jeg om vi skulle sees i morgen etter jobb. Da sa hun at hun måtte vaske klær og rydde etter ferien. og at hun muligens ikke orket heller. jeg sa jeg kunne lage middag til henne kom hjem og hjelpe henne, men hun sa det var bedre å møtes på Tirsdag da hun sikkert var kommet til hektene.

Jeg forstår henne. Hun sier hun vil være fresh og opplagt når hun treffer meg. Ikke sliten å styre med rydding og klesvask.

Jeg sier jeg har savnet henne utrolig i 2 uker og gjerne vil se henne uansett hvor sliten hun er. Vil hjelpe henne og komme til hektene.

Jeg vil jo selvfølgelig hjelpe henne med alt.... slik at hun lettere kommer seg til hektene.... 

Jeg elsker henne og hun sier hun elsker meg. Tror henne er seriøs. Klart alle er forskjellige. Hehe. Er jo bra hun vil være fresh for meg da 😉

Er dette normalt eller er dette litt rart? Vil gjerne ha seriøse tilbakemeldinger på dere som kjenner dere igjen. Både kvinner og menn 🙂

JIMMY

Anonymkode: 68904...0e4

Dette kunne vært meg i starten av vårt forhold. 

Dette skal du ikke tolke negativt. Som hun selv sier, så vil hun bare pakke ut, vaske klær, komme i orden og føle seg fresh når hun møter deg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Dette kunne vært meg i starten av vårt forhold. 

Dette skal du ikke tolke negativt. Som hun selv sier, så vil hun bare pakke ut, vaske klær, komme i orden og føle seg fresh når hun møter deg 🙂

Glad for å høre det dere skriver:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med lillemus. Jeg tror at hun vil bare føle seg fresh når hun møter deg. 

Stol på hennes ord :)

Anonymkode: 3da9b...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei! Litt gammel tråd, men leste den nå og kjente meg sånn igjen. Da i kjæresten din. Jeg var også sånn som henne. Trengte mye alenetid og foretrakk å bo for meg selv. Hadde noen kjærester, men de måtte akseptere mitt behov for alenetid. Mange ble usikre av meg og de fleste mistet talmodigheten tilslutt eller ble for usikre. Så de fleste gjorde det slutt med meg etterhvert. Noe som gjorde meg usikker igjen. For det var nok det alt handlet om har jeg innsett i ettertid. Min egen usikkerhet. Jeg ville kun treffe kjæresten når jeg følte meg på beste og mitt mest sprudlende. Ikke var sliten eller småsyk. Dermed lærte de jo ikke hele meg å kjenne. De ble bare kjent med- og forelsket seg i den ‘perfekte meg. Og slik gikk det i en ond sirkel. Det handlet altså om at jeg ikke følte meg bra nok totalt sett.

Heldigvis møtte jeg en som hadde talmodighet. Og som med små triks klarte å komme nærmere inn på meg. Og ikke minst fikk meg til å føle meg trygg på at jeg var elskbar. På godt og vondt. Til og med uten sminke OG rennende nese, øyne og tungt hodet;) 

Han ble min første ordentlige kjæreste, selv om jeg var nærmere 40 år. Og vi har nå vært samboere i 6 år og rakk å få 2 barn.

Så mitt tips er; våg å ta opp tema og spør rett ut i rette anledning om hun ser for seg en framtid sammen med deg. Men uten å presse henne. Gir hun positiv respons, så fortsett med å vise talmodighet og samtidig være litt tilbakeholden. La hun få styre fremgangen litt, samtidig som du sniker deg gradvis litt frempå innimellom. Vanskelig balansegang, men det skal jo som kjent ikke være for lett;)

Har du forøvrig en litt annen holdning. Tenker at livet er kort og ønsker mer...med litt raskere fremgang..så er hun kanskje ikke den rette kvinnen for deg likevel? Dette er jo selvfølgelig en ærlig sak. Og dette er det bare du som vet best🌸

Lykke til🌸

Anonymkode: 32adb...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...