Gå til innhold

Jobber du i butikk? Hva er timelønnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobbet i butikk før, men det begynner å bli fem-seks år siden.

Vurderer å søke en 60% stilling i en butikk på kjøpesenter der jeg vet de har tariffavtale.

Er nysgjerrig på hva lønnen ligger på for noen i midten av 20-årene? Jeg har en bachelor, men den er ikke relevant for butikkjobb. 
Til sammen har jeg jobbet i butikk i kanskje tre år. 

Jobber du i butikk? Har du lyst til å fortelle meg hvilken, og hva du tjener etter skatt. Jeg prøver å se hva jeg har råd til :)

Anonymkode: 59519...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan butikkbransjen er men en ung mann på naboeiendommen som setter opp veranda og utgangsdører og oppsatser hadde 60 kr timen hørte jeg han sa. Men den naboen virker veldig useriøs og kommunen her er så som så. Alle mennesker har det ikke så lett i dagens arbeidsmarked tror jeg. Ikke bare å forlange tariffbetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet i butikk før, men det begynner å bli fem-seks år siden.

Vurderer å søke en 60% stilling i en butikk på kjøpesenter der jeg vet de har tariffavtale.

Er nysgjerrig på hva lønnen ligger på for noen i midten av 20-årene? Jeg har en bachelor, men den er ikke relevant for butikkjobb. 
Til sammen har jeg jobbet i butikk i kanskje tre år. 

Jobber du i butikk? Har du lyst til å fortelle meg hvilken, og hva du tjener etter skatt. Jeg prøver å se hva jeg har råd til :)

Anonymkode: 59519...182

Jobber ikke i butikk, men det ser her ut til at minstelønnen er 159 kr/t https://ys.no/ys-jobber-med/ung-i-arbeidslivet/hva-har-du-krav-pa-lonn/

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Karma@ skrev:

Jeg vet ikke hvordan butikkbransjen er men en ung mann på naboeiendommen som setter opp veranda og utgangsdører og oppsatser hadde 60 kr timen hørte jeg han sa.

Det må være useriøst og svart.

Anonymkode: 264d8...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om en bachelor vil gi økt lønn, uavhengig av om den er relevant for akkurat butikkjobben? Jeg har en bachelor innen helse. Hadde selvfølgelig vært fint å få noe igjen for det, men skjønner om det ikke er relevant. 

Anonymkode: 59519...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...