Gå til innhold

Terroristen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble tidlig offentliggjort navn og bilde på den nissen som drepte søstera si og forsøkte seg på massakre av muslimer.

Men hvorfor i all verden blir ikke andre kriminelle også gjort det med? Pedofile overgripere feks? De ødelegger så mange liv og er også årsak til at noen begår selvmord på grunn av sine uhyrligheter. 

Offentlig gapestokk bør gjelde alle som begår grusomme handlinger er nå min mening. 

Anonymkode: 73ab7...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry trykket feil 😅 det var ikke meninga å sende et tomt svar… Gjerningsmannen samtykket til at de får lov til å ta bilder og offentliggjøre navne hans

Anonymkode: 9c660...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er uskyldig til man har tilstått eller er dømt. Tenk hvor grusomt det ville være hvis en uskyldig ble fotografert og navngitt i en pedofili sak? Da hadde man ødelagt liv. Derfor er det slik. Og slik bør det være. Etter man er dømt må man gjerne vise ansiktene deres !

Anonymkode: 20159...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man er uskyldig til man har tilstått eller er dømt. Tenk hvor grusomt det ville være hvis en uskyldig ble fotografert og navngitt i en pedofili sak? Da hadde man ødelagt liv. Derfor er det slik. Og slik bør det være. Etter man er dømt må man gjerne vise ansiktene deres !

Anonymkode: 20159...878

Det gjør man jo ikke.

Anonymkode: cc611...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte vet ikke hva de gjør tror jeg. Sykdom og uheldig miljøpåvirkning som ligger bak tror jeg.

Anonymkode: 313ce...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får et menneske til å miste så til de grader all kontakt med " sivilisasjonen". Svaret må være sykdom og/ eller narkotika.kobinert med uheldig likeglad miljø kanskje.

Anonymkode: 313ce...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er bare fortvilet og man føler sterk smerte som om man selv var myrdet. Det er kriminalitet overalt i dagens verden.

Anonymkode: 313ce...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle har vi vårt å tenke på i dag.

Anonymkode: 313ce...e18

Alle kan gjøre feil. Ingen unntatt.

Anonymkode: 313ce...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange tanker farer gjennom ens hode i en sånn tid som nå. Enkelte mennesker er bare så mye mere utsatte tror jeg. Ofte manglende oppsyn fra foresatte i tidlige barneår  og senere i livet kanskje også som resulterer i utilstrekkelig med sosial læring og mangel på  så mye.

Enkelte mennesker trenger bare så mye mere hjelp og oppfølging tror jeg bare.Spedielt om kanskje også psykose. Da forstår man ingenting.

Bare så vondt å tenke på at sånt skal skje. Oppatt og oppatt.

Stakkars lille gutt som har fått en så tung en sånn skjebne. Kommer kanskje aldri til å forstå hva han har gjort for ugjerninger.

Og de stakkars foreldrene som nok har fulgt opp og tatt de signaler de fikk på skolen kanskje men har strevet så altfor mye selv.

Det er ikke bare å skape seg en lykkelig liten familie.

Man må jo bare håpe at hjelpeapparatet makter å være der før dem alle. Også medelever til lillesøster.

Tenker på min egen mor om noe sånt hadde skjedd meg Husker en jeg kom hjem og hun sa " gutten min" til meg. Alt er ikke lett å forstå.

Vi kan bare be for dem alle føler jeg i dag om vi er så heldige å ha en tro.

Anonymkode: 313ce...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke så lett for alle med så mye tragedie.

Man kan bare føle med alle de rammede.

Anonymkode: 313ce...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på min egen mor om noe sånt hadde skjedd meg Husker en jeg kom hjem og hun sa " gutten min" til meg. Alt er ikke lett å forstå.

 

I mitt hode har du vært kvinne 🙂 Men du er altså en mann. 

Rart hvordan en danner seg bilder av anonyme folk. Husker at jeg lenge trodde at Frosken var mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, påskelilje skrev:

I mitt hode har du vært kvinne 🙂 Men du er altså en mann. 

Rart hvordan en danner seg bilder av anonyme folk. Husker at jeg lenge trodde at Frosken var mann!

😮

Anonymkode: cc611...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, påskelilje skrev:

I mitt hode har du vært kvinne 🙂 Men du er altså en mann. 

Hvis ikke poenget nettopp var at det var vanskelig å forstå hvorfor moren brukte uttrykket "gutten min"...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
1 time siden, laban skrev:

Hvis ikke poenget nettopp var at det var vanskelig å forstå hvorfor moren brukte uttrykket "gutten min"...?

Det tror jeg også :) Hun brukte jo et kvinnenavn også tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er ikke det. Jeg tror hun var forvirret og psykisk lidelse nå i ettertid. Men jeg trodde bare at hun kanskje hadde ønsket seg mer en sønn enn datter. De er mer praktiske vet. Forstår mer tekniske ting bedre. Installerer TV er osv.Klatrer på stiger. Det er så mangt mer nyttig. Kjører bil.

Til tema. Jeg tror mange unge i dag også som før eksponeres for mange farlige stoffer og narkotikum. Kanskje de tror det er medisin. Jeg tror det er mye sånne ting som ligger bak terror jeg. Det og sosial nød. Kan ramme alle tror jeg.

Det er ting som er vanskelig å forstå. Ungdom er så utsatt og noen mer enn andre.Unge er ofte ikke så snille med hverandre som de burde.

Alt er ikke bra for en.

Anonymkode: 313ce...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...