Gå til innhold

Kjenner ikke åndene lenger.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nå er det ganske tomt i hodet mitt så jeg kommuniserer ikke lener med ånder og hjelpere, det tyder vel på at xeplion virker? Men jeg føler meg litt trøtt til stadighet, er det en bivirkning? Får se hvor lenge dette går. Ser også mindre lys,og lysene som er så fine ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå er det ganske tomt i hodet mitt så jeg kommuniserer ikke lener med ånder og hjelpere, det tyder vel på at xeplion virker?

Ja, det viser at medisinen virker.

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg føler meg litt trøtt til stadighet, er det en bivirkning? Får se hvor lenge dette går. Ser også mindre lys,og lysene som er så fine ❤️ 

Og allerede nå vurderer du å seponere?

Anonymkode: 4740d...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det viser at medisinen virker.

Og allerede nå vurderer du å seponere?

Anonymkode: 4740d...d05

Javel. Nei jeg tenker ikke på å seponere, får se hvordan det går fremover. Men det blir alltid så tomt på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Javel. Nei jeg tenker ikke på å seponere, får se hvordan det går fremover. Men det blir alltid så tomt på en måte. 

Da må du finne noe annet å fylle tiden med.

Anonymkode: 4740d...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du finne noe annet å fylle tiden med.

Anonymkode: 4740d...d05

Ja men hva? Følger jo med på en serie nå om slavetiden, det er da noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Fionys skrev:

Kanskje du kan prøve å fylle tida med noe annet, finnes mye forskjellig du kan gjøre.

Ja det gjør jo det. Men slanker meg nå så er veldig slapp, går ikke ned mer av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjør jo det. Men slanker meg nå så er veldig slapp, går ikke ned mer av den grunn. 

Hvis du blir slapp av slankingen så gjør du det på feil måte. Kanskje du kan fylle tiden med litt mosjon nå som du har behov for litt andre ting å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Hvis du blir slapp av slankingen så gjør du det på feil måte. Kanskje du kan fylle tiden med litt mosjon nå som du har behov for litt andre ting å tenke på.

Må spise lite for å gå ned noe i det hele tatt. Skal prøve med mosjon også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Må spise lite for å gå ned noe i det hele tatt. Skal prøve med mosjon også. 

Det er feil måte å slanke seg på, og du blir slapp. Du er jo ikke akkurat begavet med tålmodighet heller... du kan heller ikke regne med å gå raskt ned i vekt så inaktiv som du er også. Bevegelse er viktig når man slanker seg. 

Anonymkode: 29a4b...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Må spise lite for å gå ned noe i det hele tatt. Skal prøve med mosjon også. 

Det tar tid å gå ned i vekt og det bør gjøres på en måte som er utholdelig. Du må sikkert spise litt mindre slik at du får litt kaloriunderskudd, men du skal ikke sulte deg. Bedre å bruke noen år på å gå noen kilo ned i vekt enn å bruke noen uker på å gå ned noen kilo for så å ikke holde ut lenger. For eksempel 10 kg i løpet av et år. Mosjon er også viktig og da er det lurt å starte i det små siden du ikke er vant til å bevege på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er feil måte å slanke seg på, og du blir slapp. Du er jo ikke akkurat begavet med tålmodighet heller... du kan heller ikke regne med å gå raskt ned i vekt så inaktiv som du er også. Bevegelse er viktig når man slanker seg. 

Anonymkode: 29a4b...a1a

Det er feil,jeg gikk ned 25 kilo i fjor uten å bevege meg noe særlig. Men det ble da lettere å bevege seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Fionys skrev:

Det tar tid å gå ned i vekt og det bør gjøres på en måte som er utholdelig. Du må sikkert spise litt mindre slik at du får litt kaloriunderskudd, men du skal ikke sulte deg. Bedre å bruke noen år på å gå noen kilo ned i vekt enn å bruke noen uker på å gå ned noen kilo for så å ikke holde ut lenger. For eksempel 10 kg i løpet av et år. Mosjon er også viktig og da er det lurt å starte i det små siden du ikke er vant til å bevege på deg.

Jeg skal ned 20 kilo til jul,da må jeg spise lite og jeg skal klare det. Klarte jo det i fjor uten noe særlig bevegelse. Når jeg ble lettere pustet og peset jeg ikke så mye,og det var lettere å gå. Men skal bevege meg litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg skal ned 20 kilo til jul,da må jeg spise lite og jeg skal klare det. Klarte jo det i fjor uten noe særlig bevegelse. Når jeg ble lettere pustet og peset jeg ikke så mye,og det var lettere å gå. Men skal bevege meg litt nå.

La du på deg igjen de kiloene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Fionys skrev:

La du på deg igjen de kiloene?

 Ja gikk de opp fra sommer til jul,ga faen da jeg begynte på latuda...ble sulten. Og her skal jeg ned på xeplion,er veldig sulten. Men det at jeg gikk opp igjen har jo med at jeg ga faen da barnebarnet mitt flyttet og de gikk fra hverandre,ble deprimert og da overspiser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at det nytter å spise lite og selv om jeg ikke beveger meg går jeg ned i vekt, og en ting jeg har kontroll på er hva jeg putter i munnen. Føler ellers mitt liv er ute av kontroll,klarer ikke skape noe. Derfor vil jeg ihvertfall skape meg tynnere og det skal jeg klare, er veldig innstillt på det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vil bare si at det nytter å spise lite og selv om jeg ikke beveger meg går jeg ned i vekt, og en ting jeg har kontroll på er hva jeg putter i munnen. Føler ellers mitt liv er ute av kontroll,klarer ikke skape noe. Derfor vil jeg ihvertfall skape meg tynnere og det skal jeg klare, er veldig innstillt på det nå. 

Uansett bør det ikke skje på en måte som gjør deg slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Uansett bør det ikke skje på en måte som gjør deg slapp.

Jeg var slapp i fjor også og veldig sulten, det er prisen man må betale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...