Jump to content
AnonymBruker

Har det rablet for meg?

Recommended Posts

AnonymBruker

Noen som har opplevd å miste kontrollen? Jeg sliter veldig psykisk og har mye tanker.. men fikk akkurat beskjed om at jeg hadde sendt en melding til sidetmedord om mine problemer til uten å faktisk være klar over det.. burde jeg bli bekymret? Utifra hva som står i mld så er det jeg som har skrevet det, men den ble sendt kl 7, og jeg skal ærlig si at da sov jeg, trudde jeg.. har det rablet for meg?

Anonymkode: f7943...37c

Fortsetter under...

Lillemus
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd å miste kontrollen? Jeg sliter veldig psykisk og har mye tanker.. men fikk akkurat beskjed om at jeg hadde sendt en melding til sidetmedord om mine problemer til uten å faktisk være klar over det.. burde jeg bli bekymret? Utifra hva som står i mld så er det jeg som har skrevet det, men den ble sendt kl 7, og jeg skal ærlig si at da sov jeg, trudde jeg.. har det rablet for meg?

Det er ikke noen andre som har gjort det i ditt navn i et forsøk på å hjelpe da?

AnonymBruker
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er ikke noen andre som har gjort det i ditt navn i et forsøk på å hjelpe da?

Nei, det er nok ikke noen andre som har skrevet det, det er nok meg. Ser det litt på skrivemåte og måten det er lagt frem på.. jeg vet også at jeg har gjort lignende en gang tidligere, men det var 10 år siden, trudde det bare var tilfeldig da, men føler det tok litt kaka nå..