Gå til innhold

For mye kaffe i dag?


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Jeg sitter her og er kjempeurolig og engstelig inni meg. Jeg skjelver både inni og utenpå, hvis det gir mening. 

Nå lurer jeg på om angsten er tilbake, eller om jeg har drukket for mye kaffe til å være meg i dag. Jeg har drukket syv kopper til forskjell fra fire som jeg pleier pga et kafébesøk tidligere i dag, og en gjest hjemme hos meg i ettermiddag.

Jeg er så engstelig at jeg gråter. Akkurat som om jeg er redd. 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Glemte jo hele spørsmålet: Kan en få slike symptomer av for mye koffein, eller er det mer sannsynlig at dette er "rein" angst?

😢 

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Glemte jo hele spørsmålet: Kan en få slike symptomer av for mye koffein, eller er det mer sannsynlig at dette er "rein" angst?

😢

Jeg blir skjelven av for mye kaffe. Ikke særlig behagelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
Akkurat nå, emilie321 skrev:

Jeg blir skjelven av for mye kaffe. Ikke særlig behagelig 

Men blir du også redd og engstelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Surrehuggu skrev:

Men blir du også redd og engstelig?

De første gangene jeg drakk for mye kaffe, så trodde jeg det var angst. Men da jeg skjønte hva det var, så slapp angsten for at det var angst.  (ikke så lenge siden jeg begynte å drikke kaffe, så det husker jeg godt) Men det er ubehagelig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
4 minutter siden, emilie321 skrev:

De første gangene jeg drakk for mye kaffe, så trodde jeg det var angst. Men da jeg skjønte hva det var, så slapp angsten for at det var angst.  (ikke så lenge siden jeg begynte å drikke kaffe, så det husker jeg godt) Men det er ubehagelig ja.

Ok, takk for svar. Jeg har drukket kaffe siden jeg var ung, og jeg vet av tidligere erfaringer at jeg kan begynne å skjelve ved for høyt inntak. Men siden det er en stund siden nå, så husker jeg ikke helt om det pleier å følge angst med. Tror jeg for ta meg en pille og gå å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Surrehuggu skrev:

Jeg sitter her og er kjempeurolig og engstelig inni meg. Jeg skjelver både inni og utenpå, hvis det gir mening. 

Nå lurer jeg på om angsten er tilbake, eller om jeg har drukket for mye kaffe til å være meg i dag. Jeg har drukket syv kopper til forskjell fra fire som jeg pleier pga et kafébesøk tidligere i dag, og en gjest hjemme hos meg i ettermiddag.

Jeg er så engstelig at jeg gråter. Akkurat som om jeg er redd. 😢

Kaffe + høyt inntak av sukker = kan gi økte angstsymptomer

Anonymkode: e0f6c...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaffe + høyt inntak av sukker = kan gi økte angstsymptomer

Anonymkode: e0f6c...362

Er på slanker' n, så har ikke spist "sukker" i dag annet enn karbohydrater som finnes i knekkebrød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min mor hadde sett disse reklamene ofte med toppidrettsutøvere og  koffeinholdige styrkedrikker. Tror hun kjøpte noe sånt av og til i dagligvarehandelen. Tror ikke det var bra for henne.

Anonymkode: 1a2fd...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 19.41, Surrehuggu skrev:

Jeg sitter her og er kjempeurolig og engstelig inni meg. Jeg skjelver både inni og utenpå, hvis det gir mening. 

Nå lurer jeg på om angsten er tilbake, eller om jeg har drukket for mye kaffe til å være meg i dag. Jeg har drukket syv kopper til forskjell fra fire som jeg pleier pga et kafébesøk tidligere i dag, og en gjest hjemme hos meg i ettermiddag.

Jeg er så engstelig at jeg gråter. Akkurat som om jeg er redd. 😢

Det er nok koffeinet 🙁 husker selv hvor redd jeg var da jeg fikk koffeinsjokk for første gang. Blei livredd og trodde at jeg skulle dø, men det gikk heldigvis bra! Ta en kald hånduk i panna og prøv å slapp av. Det er nok det eneste som hjelper. 

Anonymkode: 77ff4...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok koffeinet 🙁 husker selv hvor redd jeg var da jeg fikk koffeinsjokk for første gang. Blei livredd og trodde at jeg skulle dø, men det gikk heldigvis bra! Ta en kald hånduk i panna og prøv å slapp av. Det er nok det eneste som hjelper. 

Anonymkode: 77ff4...150

Ja, det var kaffen. Det gikk over etterhvert, så ingen angst er tilbake hos meg heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Ja, det var kaffen. Det gikk over etterhvert, så ingen angst er tilbake hos meg heldigvis.

Det er noen som blir skjelven og urolig av for mye koffein, men jeg drikker jo pepsimax hele dagen uten å bli det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Surrehuggu skrev:

Ja, det var kaffen. Det gikk over etterhvert, så ingen angst er tilbake hos meg heldigvis.

Vær bare forsiktig med koffein hvis du sliter med angst, det kan forsterke symptomene og gjøre angsten enda mere ubehagelig enn det den er

Anonymkode: 77ff4...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...